اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برگزاری همایش آتش زدن برجام در گنبدکاووس!/ دعوت از حسن عباسی برای تشریح دوران ترامپیزه شدن دنیا
فعال سیاسی و دانشجویی استان گلستان از برگزاری همایش نمادین آتش زدن برجام با حضور کارشناس و سخنران کشوری در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

فعال سیاسی و دانشجویی استان گلستان از برگزاری همایش نمادین آتش زدن برجام با حضور کارشناس و سخنران کشوری در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر ، مهدی باقریان با اشاره به این‌که تعدادی از فعالان سیاسی، فرهنگی و دانشجویی شهرستان گنبدکاووس درصدد برگزاری همایش بزرگی با عنوان آتش زدن برجام هستند، ادامه داد:طی برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده پس از کسب مجوزهای قانونی از مراجع ذی‌صلاح از جمله معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گلستان برای اعلام جزئیات برنامه‌ها و فراخوان ارائه مقالات و آثار در حوزه استکبارستیزی اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با پیروزی ترامپ که وعده پاره کردن برجام توسط وی واکنش مقتدرانه و باصلابت رهبر معظم انقلاب را در پی داشت برگزاری این همایش معنادار خواهد بود، تصریح کرد:بنا بر تصمیم ستاد برگزاری این همایش سخنران این مراسم دکتر حسن عباسی خواهند بود که در موضوع دوران ترامپیزه شدن دنیا سخن خواهند گفت.

فعال سیاسی و دانشجویی استان گلستان بر دریافت مجوزهای قانونی برای برگزاری این همایش تاکید کرد و گفت:امیدواریم مسوولان استانی و شهرستانی با مجموعه جوانان انقلابی شهرستان گنبدکاووس همکاری لازم را داشته باشند و با اعطای مجوز برگزاری این همایش در همین گام نخست بعد از تغییرات سیاسی در آمریکا پیام استقامت و مقاومت را به دنیا از شهرستان گنبدکاووس مخابره کنند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5704



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96