اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



موکب گلستان در کربلای معلی در امنیت کامل است/ خدمت رسانی عاشقانه گلستانی‌ها به زائران اربعین حسینی
مسئول موکب استان گلستان در کربلای معلی گفت: موکب گلستان در امنیت کامل است و به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی می کند.

مسئول موکب استان گلستان در کربلای معلی گفت:موکب گلستان در امنیت کامل است و به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی می کند.

به گزارشکاسپین خبر، رضا جعفری اظهار کرد:موکب استان گلستان از هفته گذشته در ورودی کربلا مستقر شده و به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به زائران است.

وی با اشاره به بمب گذاری در کربلا و شهادت جمعی از زائران، گفت:خوش بختانه با تدابیر در نظر گرفته شده، موکب گلستان در امنیت کامل بوده و مشغول خدمات رسانی به زائران است.

وی تصریح کرد:موکب گلستان شامل دو بخش خدماتی و اقامتی است مواردی چون سرویس بهداشتی، حمام، چای ۲۴ ساعته، نان داغ، درمان بیماران در بهداری، صبحانه، ناهار و شام ارائه می شود.

جعفری از حضور گلستانی ها برای ارائه خدمات صلواتی خبرداد و گفت:تعدادی از هم استانی با حضور در موکب به زائران خدمات صلواتی مانند خیاطی ارائه می کنند.

وی با تاکید بر این که تمام کمک های مردمی از استان گلستان به کربلا ارسال شده، گفت:علاوه بر کمک های نقدی، اقلامی مانند اجاق نانوایی، موکت، پتو، تانکر ذخیره آب، گازوئیل، سماور، و اقلام غذایی مانند حبوبات، گوشت، برنج و آب معدنی به عراق ارسال شده است.

مسئول موکب استان گلستان از هم وطنان گلستانی و سایر زائران اربعین حسینی برای حضور در موکب استان و بهره مندی از خدمات خدام حسینی درخواست کرد.

شایان ذکر است موکب استان گلستان در کربلا، جاده اصلی بغداد، شهرک حی العباس مقابل ستون ۱۲ ابتدای فرعی سوم قرار دارد و فاصله موکب تا حرم ۱۸۷۷ متر است.این موکب ظرفیت دارد به صورت شبانه روزی از ۱۰ هزار زائر پذیرایی کند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5734



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96