اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین خبرها از کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات گلستان/ کوهنوردان علی‌آبادی همچنان پیدا نشده‌اند
دو گروه کوهنورد صبح جمعه در ارتفاعات گلستان گم شدند که با امدادرسانی جمعیت هلال‌احمرگلستان کوهنوردان گرگانی پیداشده اما کوهنوردان علی‌آبادی همچنان مفقود هستند.

دو گروه کوهنورد صبح جمعه در ارتفاعات گلستان گم شدند که با امدادرسانی جمعیت هلال‌احمرگلستان کوهنوردان گرگانی پیداشده اما کوهنوردان علی‌آبادی همچنان مفقود هستند.

به گزارشکاسپین خبر، روز جمعه دو گروه کوهنوردی در شهرستان‌های گرگان و علی‌آباد گمشده‌اند، البته کوهنوردان گمشده گرگانی صبح شنبه پیداشده اما جستجو برای پیدا کردن کوهنوردان علی‌آباد همچنان ادامه دارد.

رئیس امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان گرگان اظهار کرد:روز جمعه سه کوهنورد گرگانی اقدام به صعود به ارتفاعات زبله گرگان می‌کنند که پس از صعود به دلیل مه گرفتگی مسیر برگشت را گم می‌کنند.

طه میر صادقی افزود:امروز یک گروه امداد و نجات پنج نفره برای جستجو به محل اعزام شدند که خوشبختانه هر سه کوهنورد صحیح و سالم پیداشده و به پایین کوه منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر علی‌آباد هم گفت:روز جمعه یک گروه کوهنوردی ۹ نفره و یک تیم کوهنوردی پنج نفره اقدام به صعود ارتفاعات روستای ییلاقی«چجا»می‌کنند که به دلیل مه آلودگی هوا مسیر خود را گم می‌کنند.

حاجیلری افزود:این دو گروه باهم ادغام‌شده و ۱۰ نفر تصمیم می‌گیرند برای صعود اقدام کنند که البته این افراد صحیح و سالم از صعود بازگشتند اما از مابقی افراد اطلاعی در دست نیست.

وی تصریح کرد:ساعت ۲۳ شب گذشته مفقودی این کوهنوردان اعلام‌شده و ساعت پنج صبح امروز بعد از کسب اطلاعات دقیق دو تیم مجزای پنج نفره و یک تیم سه نفره به محل اعزام شدند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5754



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

کوهنوردی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96