اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبر داد

خسارت 252 میلیارد تومانی سرمای اخیر به کشاورزی گلستان/ 70 درصد درآمد استان به کشاورزی وابسته است
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گلستان میزان خسارت وارده بر بخش کشاورزی استان از سرمازدگی اخیر را 252 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی  سازمان جهاد کشاورزی گلستان  میزان خسارت وارده بر بخش  کشاورزی  استان از  سرمازدگی  اخیر را 252 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد.

به گزارشکاسپین خبر، حسین کاویانی بعدازظهر امروز در پنجمین جلسه  کارگروه اقتصادی گلستان  اظهار کرد:طبق برآورد اولیه میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی استان از سرمازدگی اخیر، 226 میلیارد تومان بیان شد که بعد از بررسی‎ها و کارشناسی‎های انجام شده در نهایت میزان خسارت 252 میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد شد.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد درآمد استان به طور مستقیم و غیرمستقیم به کشاورزی و شاخه‎های آن وابسته است بیان کرد:اشتغال 32 درصد از مردم استان در بخش کشاورزی است و 90 درصد نیازهای استان در این بخش تأمین می‎شود.

وی میزان تولیدات استان در سال زراعی گذشته را چهار و نیم میلیون تن به ارزش 6 هزار و 700 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:9 درصد از  ارزش افزوده  استان در بخش کشاورزی است و 3 درصد از ارزش افزوده کل کشور در گلستان ایجاد می‎شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5804



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96