اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تغییر کرد/ فاضل: درمان همراه با احترام از برنامه‌های اصلی من است
مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس  دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان  برگزار و  عبدالرضا فاضل  به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان انتخاب شد.

به گزارش کاسپین‌خبر، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان صبح یکشنبه با حضور مسئولان استانی و کشوری در گرگان برگزار شد.

 در این مراسم عبدالرضا فاضل به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی معرفی و از زحمات چند ساله  تقی ریاحی  تجلیل شد.

علوم پزشکی

تقی ریاحی در آیین تودیع خود گفت:ورود من همزمان با طرح تحول و سلامت به نوعی وزین ترین و ماندگار ترین طرح بعد از انقلاب همراه بود.

وی افزود:امروز بعد از چهار سال دیگر نگران مناطق شرق و غرب استان گلستان نیستیم و باید کمک کنیم طرح های باقی مانده به اتمام برسد.

ریاحی در رابطه با  طرح تحول سلامت  اظهار کرد:چهار سال گذشته بزرگترین دغدغه مردم در بحث  درمان  بود و گلستان جزو سه استان آخر در مقوله درمان در سطح کشور بود اما امروز ۵۰ درصد به ظرفیت تخت های استان گلستان اضافه شده است.

وی تصریح کرد:ظرفیت تخت های گلستان یک هزار و ۶۰۰ تخت بود که حدود ۸۰۰ تخت به آن اضافه شد و طی چند روز گذشته ساخت ۵۰۰ تخت برای شهرهای گرگان، گنبد و کردکوی آغاز شده است.

ریاحی اظهار کرد:تاسیس هشت کلینیک تخصصی، بیش از ۱۶۰ اتاق ویزیت تخصصی، تاسیس مرکز ناباروری نهال، فعالیت بیش از ۴۲۰ متخصص و فوق تخصص در گلستان بخشی از فعالیت های انجام شده است.

وی با بیان اینکه بحث ساخت مراکز بهداشت در روستاهای استان گلستان به اتمام رسیده، تصریح کرد:بیش از ۸۰ پروژه در سطح استان گلستان اجرا شد که پنج پروژه آن بزرگ بوده و این دولت می تواند ادعا کند در حوزه سلامت کارهایی را انجام داده است.

گلستان با بیماری‌های شاخصی از جمله سرطان گوارش رو به رو است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان هم در این مراسم گفت:درمان همراه با احترام در دستور کار علوم پزشکی گلستان قرار می گیرد.

کراپ‌شده - فاضلی

عبدالرضا فاضلی گفت:من کار خود را با شعار احترام به ارباب‌رجوع که برگرفته از سنت‌های ماست آغاز می‌کنم و امیدوارم در علوم پزشکی نهادینه شود.

فاضلی تاکید کرد:درمان همراه با احترام و ایمن و همچنین آموزش و پژوهش کارآمد از برنامه‌های اصلی ماست.

وی افزود:دانشگاه علوم پزشکی متولی سلامت در استان بوده و از این رو با پیچیدگی‌های زیادی رو به روست چرا که با طیف وسیعی سروکار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد:استان گلستان با جمعیت حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر و پراکندگی قومی و جمعیتی با بیماری‌های شاخصی از جمله سرطان گوارش رو به روست.

فاضلی با اشاره به موقعیت استان گلستان و همسایگی با چند کشور، گفت:ما می‌توانیم از ظرفیت این کشورها برای تقویت ارتباطات بین‌المللی خود استفاده کنیم.

وی اظهار کرد:یکی از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی دانشجویانی هستند که طی سالیان مختلف برای دانشگاه با عناوین مختلف افتخار کسب کردند و تلاش می‌کنیم از نقاط قوت دانشجویان و هیئت‌علمی دانشگاه نهایت استفاده را ببریم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5850



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96