اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تاریخ انقلاب اسلامی با نام آیت‌الله هاشمی عجین شده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: صفحات و تاریخ انقلاب اسلامی با نام آیت الله هاشمی عجین شده است.

مدیرکل  تبلیغات اسلامی گلستان  گفت:صفحات و تاریخ انقلاب اسلامی با نام آیت الله هاشمی عجین شده است.

به گزارشكاسپين خبر، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام(ره)و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:این شخصیت بزرگوار تمام عمر و زندگی خود را صرف انقلاب اسلامی کرده و تمام صفحات انقلاب اسلامی با نام آیت الله هاشمی عجین شده است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی در انقلاب اسلامی بلندآوازه و خوش آوازه است، افزود:در کدام بخش از انقلاب این شخصیت بزرگ را می‌توان نادیده گرفت و یا حذف کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد:آیت‌الله هاشمی شخصیتی بود که در همه بخش‌های انقلاب نقش روشن و برجسته‌ای ایفا کرد.

آیت الله هاشمی برای نزدیک بودن به امام(ره)تاوان سختی پرداخت کرد

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود:آیت‌الله هاشمی یار صدیق، صمیمی و هوشیار حضرت امام(ره)بود و برای اینکه یار امام(ره)بماند تاوان سنگینی همچون سربازی تحمیلی، شلاق ساواک، شکنجه دودمان پهلوی و فرار و بی‌خانمانی دوران رژیم ستم‌شاهی را پرداخت ولی از حضرت امام(ره)یک‌لحظه جدا نشد.

وی اظهار کرد:آیت‌الله هاشمی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی یکی از چهره‌های برجسته انقلاب بود و در پیروزی انقلاب و استقرار نظام نمی‌توان جایی پیدا کرد که نقشی نداشته باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی گفت:آیت‌الله هاشمی در دفاع مقدس، تدوین قانون اساسی، دوران سازندگی، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مبارزه با منافقین و لیبرال‌ها نقش‌های ثمربخشی داشته است.

ولی نژاد در خصوص شخصیت وی بابیان تعبیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:آیت‌الله هاشمی شخصیتی هوشمند، دورنگر، آینده‌نگر و بافراست بود و در سخت‌ترین شرایط انسانی صبور و تصمیم‌گیرنده بود.

وی بابیان این جمله که آیت‌الله هاشمی برای حضرت امام(ره)یاوری امین و برای رهبر معظم انقلاب برادری امین بود افزود:وی در مقابله با استکبار با هوشیاری که داشت تقابل را در همه صحنه‌ها به اثبات رساند و با همه گرو ه های مخالف نظام و انقلاب جنگید و عقب‌نشینی نکرد تا خللی به انقلاب وارد نشود.

ولی نژاد بابیان اینکه آیت‌الله هاشمی شخصیتی هوشمند بود، افزود:این شخصیت ارزشمند ازدست‌رفته است و رهبر معظم انقلاب در پیامی به این مصیبت تلخ اشاره مبسوطی داشتند و در نگاه معظم له هیچ‌کس به میزان آیت‌الله هاشمی به همه دردهای انقلاب آشنا نبود و در سال‌های گذشته فرموده‌اند که هیچ‌کس برای من هاشمی نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود:خدا آیت‌الله هاشمی را بیامرزد و با اهل‌بیت(ره)، حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان بهشتی، باهنر و شهدا محشور کند و اگرچه او رفته است ولی راه و نوشته‌های او باقی است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5875



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96