اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر کل منابع طبیعی گلستان:

آتش سوزی جنگل های گلستان مهار شد
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از مهار آتش سوزی جنگل های استان خبر داد و گفت: نیروهای یگان حفاظت در آماده باش هستند.

مدیر کل  منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان  از مهار آتش سوزی جنگل های استان خبر داد و گفت:نیروهای یگان حفاظت در آماده باش هستند.

به گزارشكاسپين خبر،  ابوطالب قزلسفلو  اظهار کرد:از صبح دوشنبه سه نقطه از جنگل های استان گلستان دچار حریق شدند و هم اکنون آتش کاملا مهار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته بارها شاهد آتش سوزی نقطه ای در جنگل های استان بوده ایم، افزود:جنگل های فاضل آباد، نومل و باغ گلبن از صبح دوشنبه تا عصر دچار حریق شدند و سه هکتار از اراصی جنگلی در آتش سوخت.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادامه داد:با توجه به شرایط آب و هوایی گلستان، جنگل های استان مستعد آتش سوزی هستند و این شرایط تا بارش باران ادامه دارد.

نیروهای یگان حفاظت در آماده باش

قزلسفلو با بیان اینکه وزش باد شدید به ویژه در شرق استان آغاز شده است، تصریح کرد:با شرایط جوی و مستعد بودن جنگل برای آتش سوزی و تعطیلی پیش رو، نیروهای یگان حفاظت تا بارش باران و تغییر شرایط در آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی آتش سوزی جنگل های استات عوامل انسانی است، خاطرنشان کرد:مردم در مهار آتش سوزی های استان به کمک نیروهای یگان حفاظت می آیند و این جای تقدیر و تشکر دارد و انتظار داریم در صورت مشاهده آتش سوزی در جنگل ها مراتب را با شماره گویای شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5876



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96