اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



همزمان با دهه فجر

برنامه‌های ورزشی دهه فجر در گلستان اعلام شد/  پیست اتومبیل‎رانی در گرگان افتتاح می‎شود
همزمان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر پیست اتومبیل‎رانی در مجموعه ورزشی کریم‎آباد افتتاح می‎شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت:همزمان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر پیست اتومبیل‎رانی در مجموعه ورزشی کریم‎آباد افتتاح می‎شود.

به گزارشکاسپین خبر، بهمن طیبی عصر امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد:پیست اتومبیل‎رانی در مجموعه ورزشی کریم‎آباد که از محل خیرین پیگیری شده در ایام‎الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی از پیش‎بینی 300 برنامه ورزشی در سطح استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و تصریح کرد:برنامه‎های ورزشی پیش‎بینی شده در حوزه قهرمانی و همگانی است در حوزه زیرساخت نیز افتتاح چند پروژه را خواهیم داشت.

 آغاز دومین دوره لیگ فوتبال دستگاه‎های اجرایی در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود:برنامه‎های فرهنگی متناسب با روزشمار ایام‎الله دهه فجر نیز در سطح استان برگزار می‎شود.

طیبی از افتتاح دومین دوره لیگ فوتبال دستگاه‎های اجرایی در استان خبر داد و گفت:سال گذشته 22 دستگاه اجرایی در لیگ فوتبال شرکت کردند که امسال با استقبال بیشتری مواجه شده و تاکنون 30 اداره کل برای شرکت در لیگ فوتبال اعلام آمادگی کردند این مسابقات همزمان با دهه فجر آغاز شده و تا خردادماه سال آینده به طول می‎انجامد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی در استان گلستان همزمان با دهه فجر اظهار کرد:این جشنواره در 6 رشته ورزشی شامل کشتی، کاراته، سوارکاری، تنیس روی میز، کبدی، دوومیدانی برگزار می‎شود استان گلستان در این رشته‎های ورزشی مستعد است.

طیبی بیان کرد:آئین افتتاحیه جشنواره استعدادیابی ورزشی 19 بهمن ماه جاری در مرکز استان گلستان برگزار می‎شود، گفت:مهمانان وزارتخانه‎ای و 6 فدراسیون در این مراسم شرکت خواهند کرد، این جشنواره از 19 لغایت 21 بهمن به مدت سه روز برگزار می‎شود.

فستیوال بزرگ« ورزش برای همه »در گرگان برگزار می‎شود

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان از برگزاری فستیوال بزرگ«ورزش برای همه»در گرگان خبر داد و افزود:این فستیوال ورزشی در 30 رشته ورزشی برای همه رده‎های سنی روزهای 20 و 21 بهمن به اجر درمی‎آید.

طیبی در خصوص پروژه‎های قابل افتتاح ورزشی در دهه فجر گفت:زمین چمن مصنوعی در فاضل‎آباد، سالن بدن‎سازی در بندرگز و سالن پینگ‎پنگ در کردکوی در این ایام به بهره‎برداری می‎رسد.

وی با اشاره به اینکه در همه شهرهای استان جشنواره‎هایی با موضوعات مرتبط با انقلاب برگزار می‎شود، بیان کرد:کارگاه نقاشی نونهالان و نوجوانان با مضمون انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، غبارروبی مزار شهدا و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‎های کمیته ورزش و جوانان است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5948



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96