اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عذرخواهی نماینده گرگان و آق‌قلا از تأخیر در پرداخت خسارات سرمازدگی کشاورزی/ پیش‌بینی بیمه اجباری محصولات کشاورزی در برنامه ششم
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی  گفت: ریزگردها گلستان را تهدید می‌کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا درمجلس شورای اسلامی گفت:ریزگردها گلستان را تهدید می‌کنند.

به گزارشکاسپین خبر،  نور محمد تربتی نژاد  صبح پنج‌شنبه در جمع اصحاب رسانه بابیان اینکه گلستان ظاهراً در حوزه محیط‌زیست مشکل ندارد، بیان کرد:ریز گردها از سمت شمال استان و کشور را تهدید می‌کند و باید در مقام پیشگیری برآمده و از امکانات و ظرفیت‌های دیده‌شده در برنامه ششم در این حوزه استفاده کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در برنامه ششم توسعه دیده‌شده که با همکاری و برنامه‌ریزی مناسب نمایندگان و مدیران و مسئولان اجرایی گلستان می‌توانیم به شاخص‌های مهم در کشاورزی و منابع طبیعی در گلستان برسیم.

وی به بحث خسارت سرمازدگی اخیر به محصولات کشاورزی استان هم اشاره کرد و گفت:خوشبختانه به همت مسئولان اجرایی استان و نمایندگان و دولت تأمین خسارت سرمازدگی مصوب و به استان ابلاغ شد اما در اجرا کند پیش می‌رود و سختگیری‌هایی انجام می‌شود که من از مردم عذرخواهی می‌کنم.

تربتی نژاد افزود:در برنامه ششم بیمه اجباری برای تمام محصولات کشاورزی دیده‌شده و تمام کسانی که از تسهیلات بیمه‌ای استفاده کرده‌اند در صورت بروز خسارت ۱۰۰ درصد آن تخصیص می‌یابد و دیگر معضلات برنامه پنجم در این حوزه را در برنامه ششم نخواهیم داشت./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5956



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96