اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی انجام می شود؛

افتتاح ۱۵۴۴ واحد مسکن مهر در گلستان
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: یکهزار و ۵۴۴ واحد مسکن مهر، امروز (۸ اسفند) به صورت متمرکز در استان افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

 مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان  گفت:یکهزار و ۵۴۴ واحد  مسکن مهر ، امروز(۸ اسفند)به صورت متمرکز در استان افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش کاسپین خبر،  محمود تیموری ، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت:یکهزار و 544 واحد مسکن مهر در شهرهای گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی و مینودشت با حضور  قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر  و مسئولان استانی افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

وی افزود:تعهد استان در زمینه مسکن مهر 51 هزار و 500 واحد مسکونی بوده که در حال حاضر 4 هزار و 400 واحد بدون متقاضی است.

تیموری بیان کرد:از 47 هزار و 204 واحدی که باید تحویل متقاضیان می شد، تاکنون 46 هزار و 420 واحد به شهروندان تحویل داده شده که از این نظر 98 درصد تعهدات ما در زمینه مسکن مهر در استان به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه کمتر از یکهزار واحد مسکن مهر ناتمام در استان وجود دارد، گفت:این واحدها در شهرهای بالای 25 هزار نفر شامل گرگان، علی آبادکتول، کردکوی و گنبدکاووس وجود دارد و هم چنین در شهرهای رامیان، جلین و نگین شهر نیز که کمتر از 25 هزار نفر جمعیت دارند، بخشی از واحدها ناتمام مانده است.

تیموری خاطرنشان کرد:امیدواریم تا نیمه نخست سال آینده واحدهای ناتمام تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی درباره واحدهای ناتمام بدون متقاضی هم گفت:بنا داریم با مشارکت سرمایه گذاران این واحدها که عمدتا در مرحله فونداسیون قرار دارد را به پایان برسانیم./شبستان

 


http://www.caspiankhabar.com/6197



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96