اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون هواشناسی گلستان:

بارندگی در استان گلستان از فردا آغاز می‌شود/کاهش ۱۴ تا ۱۸ درجه‌ای دمای هوا
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی از فرداشب به تناوب بارندگی از غرب استان گلستان آغاز می‌شود و این شرایط جوی تا جمعه در استان ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت:با نفوذ  سامانه سرد و بارشی  از فرداشب به تناوب  بارندگی  از  غرب استان گلستان  آغاز می‌شود و این شرایط جوی تا جمعه در استان ادامه دارد.

به گزارشکاسپین خبر، محمدرضا رحمان‌نیا اظهار داشت:بررسی الگوهای پیش‌یابی حاکی از حاکمیت جریانات جنوبی از بعدازظهر امروز تا اواسط روز یکشنبه در استان گلستان است که پیامد آن افزایش دمای هوا بین 8 تا 10 درجه و در برخی از مناطق وزش نسبتا شدید باد است.

وی افزود:از بعدازظهر فردا با نزدیک شدن سامانه سرد و بارشی در ابتدا در بخش‌های غربی استان وزش نسبتا شدید باد، مواج شدن دریا از اوایل شب بارش‌های پراکنده روی خواهد داد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد:از بامداد دوشنبه تا صبح جمعه استان گلستان به صورت کامل تحت تاثیر سامانه سرد و بارشی قرار می‌گیرد.

رحمان‌نیا افزود:پیامد آن در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌های پراکنده، در ارتفاعات بارش‌های پراکنده برف، وزش باد و پدیده مه خواهد بود.

وی اظهار کرد:در روز چهارشنبه با تقویت جریانات سرد و مرطوب بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد و این وضعیت به تناوب تا صبح جمعه تداوم خواهد داشت و در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی و مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان افزود:دمای هوا از بعدازظهر یکشنبه تا بامداد جمعه بین 14 تا 18 درجه کاهش خواهد یافت و به علت تشدید بارش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، آب‌گرفتگی برخی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود.

رحمان‌نیا گفت:همچنین به علت بارش برف به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اختلال در تردد جاده‌های مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6290



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96