اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعاون گلستان:

طرح ملی تکاپو در مدت ۵ سال در استان گلستان اجرا می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: طرح ملی تکاپو در راستای اشتغالزائی در استان گلستان در مدت ۵ سال اجرا می‎شود.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  گفت: طرح ملی تکاپو  در راستای اشتغالزائی در استان گلستان در مدت ۵ سال اجرا می‎شود.

به گزارشکاسپین خبر،  سعید مازندرانی  عصر امروز در  جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  استان گلستان اظهار داشت:براساس پیگیری‎های وزیر کار و رفاه اجتماعی امروز شاهد حضور وزیر ارتباطات و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان هستیم که امروز تفاهم برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گستان تحت عنوان طرح تکاپو فی ما بین این دو وزیر به امضاء می‎رسد.

وی با بیان اینکه طرح تکاپو در بخش آی.تی در 2 سال انجام می‌شود، گفت:کل طرح تکاپو در استان گلستان در مدت 5 سال برگزار می‎شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه امروز 43 پروژه در زمینه آی.تی و آی.سی.تی در استان گلستان با حضور 2 وزیر در قالب طرح تکاپو به امضاء خواهد رسید، افزود:بیشتر این پروژه‎ها در زمینه زیرساخت استان، بحث گردشگری و نرم‌افزار بازی‌های رایانه‎ای و محتوای فرهنگی است.

مازندرانی با بیان اینکه 180 میلیارد تومان این پروژه‎ها اعتبار دربر دارد، گفت:با این پروژه‎ها در استان گلستان 4 هزار و 210 شغل ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تکاپو مطالعاتش از سال 1395 در استان گلستان آغاز و امسال اجرای آن آغاز شده، افزود:در طرح تکاپور حوزه‎های شیلات، بوم‎گردی، گردشگری، طیور و پوشاک قرار گرفته و قالب این طرح در کل 12 هزار و 500 شغل ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت:این چهارمین بار است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی وارد استان شده و در زمینه‎های پتروشیمی، فولاد، سدسازی و زهکشی اراضی شمالی استان، گردشگری جزیره آشوراده مطالباتی را پیگیری کرده است.

مازندرانی اظهار داشت:افزایش تسهیلات و اشتغالزائی استان و پیگیری پروژه‎های نیمه تمام از مه‌مترین برنامه‎های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان است و افزایش اشتغال مهم‌ترین دستاورد حضور وزیر در دوره‎های گذشته است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6384



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96