اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هواشناسی گلستان یاور شهرداری
حسین صادقلو شهردار گرگان ضمن قدردانی از فعالیت های هواشناسی استان، از هواشناسی به عنوان بازوی توانمند و یاور شهرداری ها یاد نمود.

 حسین صادقلو   شهردار گرگان  ضمن قدردانی از فعالیت های  هواشناسی  استان، از هواشناسی به عنوان بازوی توانمند و یاور شهرداری ها یاد نمود.

به گزارش کاسپین خبر، در راستای بررسی نصب تلویزیون های شهری برای امر اطلاع رسانی و بهره برداری آحاد مردم ، صبح امروز چهارشنبه مورخه 23/1/96  مدیر کل و شورای معاونین هواشناسی گلستان  با شهردار گرگان دیدار نمودند.

در این جلسه که در محل شهرداری گرگان انجام گرفت، صادقلو شهردار گرگان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای هواشناسی استان ، با توجه به اهمیت امر اطلاع رسانی جوی جهت تسریع در روند نصب تلویزیون شهری موافقت نمود این سیستم الکترونیکی در میدان مرکزی و یا میدان ورودی شهر با بررسی تمامی جوانب امر صورت پذیرد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی های جوی از تعامل و برگزاری جلسات تخصصی مشترک کارشناسان دو دستگاه اجرایی استقبال و هواشناسی را بازوی توانمند و یاور شهرداری ها بخصوص در مواقع بحرانهای جوی دانست.

 داداشی  مدیر کل هواشناسی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از تلاشهای شبانه روزی شهرداری گرگان در عمران و آبادانی شهر جهت هرگونه همکاری با این ارگان جهت خدمات رسانی هواشناسی اعلام آمادگی نموده و بر ادامه همکاریهای متقابل تاکید نمود.

در پایان این نشست مقرر گردید علاوه بر نصب تلویزیون شهری در مکانهای یاد شده ، سایر بسترهای الکترونیکی شهرداری گرگان در امر اطلاع رسانی های جوی مورد استفاده هواشناسی قرار گیرد./ روابط عمومی هواشناسی استان


http://www.caspiankhabar.com/6402



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96