اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

۱۸۵۱۳ نفر در مساجد گلستان معتکف شدند
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از حضور ۱۸ هزار و ۵۱۳ معتکف در ۲۱۷ مسجد گلستان خبر داد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  از حضور ۱۸ هزار و ۵۱۳ معتکف در ۲۱۷ مسجد گلستان خبر داد.

به گزارشكاسپين خبر، حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد گفت:یکی از سنت‌های حسنه  اعتکاف  است که هر سال در استان در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب با مشارکت حداکثری جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد:سال گذشته بیش از ۱۷ هزار جوان گلستانی و مشتاق فریضه معنوی اعتکاف در بیش از ۲۰۴ مسجد استان معتکف شدند.

ولی‌نژاد گفت:یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مبارزه با دشمن در جنگ نرم، ترویج سنت اعتکاف به خصوص بین جوانان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به رشد بیش از ۱۰ درصدی اعتکاف گلستان اظهار کرد:بیش از ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در گلستان جوان هستند که برای ایجاد معنویت و تربیت معتکفین قرائت قرآن، دعای جمعی، سخنرانی و گفتمان دینی، پاسخ به سوالات معتکفان و ایجاد حلقه‌های معرفت در مساجد برگزار می‌شود.

مسئول ستاد برگزاری اعتکاف گلستان تصریح کرد:اعتکاف فرصت مغتنمی است که جامعه بتواند از چشمه زلال آن آب بنوشد و این چشمه زلال کمک زیادی در رشد فضیلت ها و کاهش آسیب های اجتماعی می‌کند.

عضو شورا ی فرهنگ عمومی استان اضافه کرد:انسانی که به نماز و دعا و تسبیح وصل می‌شود به همان نسبت هم از آسیب های اجتماعی فاصله می گیرد و انسانی که مومن و اهل ذکر است به همان نسبت هم از گناه فاصله می گیرد و هر چه معنویت عمیق تر باشد فاصله انسان از گناه هم کمتر می‌شود./  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان


http://www.caspiankhabar.com/6409



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96