اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده نیروی انتظامی رامیان:

۵۵۰۰ کالای آرایشی و بهداشتی و ۲۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در رامیان کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان گفت: ۵۵۰۰ قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان رامیان کشف شد.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان  گفت:۵۵۰۰ قلم  کالای آرایشی و بهداشتی   قاچاق  در یکی از روستاهای شهرستان رامیان کشف شد.

به گزارشکاسپین خبر،  سرهنگ علی اکبر بای  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:5500 قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان رامیان کشف شده است.

وی افزود:در این رابطه 5 واحد صنفی متخلف پلمپ شده و 5 نفر به همراه کالاهای کشف شده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان خاطرنشان کرد:روز گذشته نیز 12 نفر شتر در یکی از محورهای مواصلاتی روستایی شهرستان رامیان کشف شد و در این ارتباط 3 نفر دستگیر شده اند.

وی یادآور شد:در این رابطه 3 دستگاه خودرو نیز از متهمان کشف شده و به همراه شترهای قاچاق و متهمین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ بای در ادامه بر مداومت بر امر مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرده و گفت:در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با این پدیده شوم به شدت مبارزه خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان از کشف 20 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در یکی از مرغداری‌های منطقه در روز گذشته خبر داد و تصریح کرد:این فرآورده های نفتی خارج از شبکه توزیع بوده اند و در این ارتباط یک نفر دستگیر و به همراه فرآورده های کشف شده به مراجع قضایی معرفی شده است./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6429



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96