اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

۱۷۰ برنامه در هفته‎کار و کارگر در استان گلستان اجرا می‎شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ۲۶ برنامه استانی و ۱۴۴ برنامه در شهرستان‎های استان گلستان در طول هفته کار و کارگر برگزار خواهیم کرد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  گفت:۲۶ برنامه استانی و ۱۴۴ برنامه در شهرستان‎های استان گلستان در طول  هفته کار و کارگر  برگزار خواهیم کرد.

به گزارشکاسپین خبر،  سعید مازندرانی  صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار داشت:از 5 تا 11 اردیبهشت ماه به منظور تجلیل از مقام کارگران هفته‎گرامیداشت کار و کارگر برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد:برگزاری  مسابقه فرهنگی بهترین ایده  در خصوص اقتصاد مقاومتی، برگزاری  مسابقه کتابخوانی ، حضور در واحد‎های کارگری و دیدار با استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان از جمله برنامه‎هایی است که در این ایام خواهیم داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد:دیدار و سرکشی از خانواده معزز شهدا، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، برپایی پایگاه سنجش سلامت کارگران، غربالگری سلامت، افتتاح شرکت تعاونی توسعه روستایی چشمه‎زار گلستان، حضور در میادین نماز جمعه و سخنرانی در مصلی‎های استان از دیگر برنامه‎های ما در طول هفته کار و کار گر است.

مازندرانی با بیان اینکه 26 برنامه استانی و 144 برنامه در شهرستان‎های استان در طول هفته کار و کارگر برگزار خواهیم کرد، افزود:تلاش کردیم این برنامه‎ها درون‌زا باشد و از طریق خود نهادهای کارگری تبیین شده باشد.

مراسم تجلیل از کارگران نمونه برگزار می‌شود

وی در طول هفته کار و کارگر نمایندگانی از جامعه کارگری استان گلستان با ریاست جمهور دیدار خواهند داشت، یادآور شد:نشست علمی با حضور نخبگان استان، معرفی برترین‎های اسطوره‎های جامعه کار و تلاش، بازدید و سرکشی از کارگاه‎های موفق از جمله برنامه‎هایی است که در طول هفته کار و کارگر خواهیم داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه برگزاری همایش متمرکز گرامیداشت هفته‎کار و کارگر و تقدیر از برترین‎های جامعه کار و تلاش استان را در روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه خواهیم داشت، افزود:آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از نمونه‎های کار و تلاش شهرستان در روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار می‎شود.

وی افزود:برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معزز شهدا و افتتاح دفتر بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون را در طول هفته کار و کارگر در استان گلستان خواهیم داشت.

رفع معضل بیکاری اولویت دولت در سال جاری

مازندرانی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"نامگذاری شده، افزود:در سال گذشته نیز در شعار سال اقتصاد مقاومتی را داشتیم، دولت عزم خود را جذب کرده که بتواند به موضوع اشتغال و حل رفع معضل بیکاری بپردازد.

وی با بیان اینکه اشتغال یک معضل جهانی است، گفت:در تلاش هستیم که فعالیت‎های ویژه‎ای را امسال در راستای ایجاد اشتغال دنبال کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه حفظ و صیانت از اشتغال موجود یکی از وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و فعالیت‎های ویژه‎ای در هفته‎کار و کارگر در این خصوص دنبال می‎شود.

مازندرانی تاکید کرد:از 5 تا 11 اردیبهشت ماه برنامه‎های ویژه‎ای برای تکریم از کار و کارگر دنبال می‎کنیم.

کارگران در جنگ‎اقتصادی کشور پیشرو بودند

وی با بیان اینکه کارگران نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشتند، افزود:کارگران در جنگ‎اقتصادی کشور نیز پیشرو بودند و همواره با تلاش در صحنه حضور داشتند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد:یکی از میادینی که باید اقتدار خود را نشان دهیم و کارگران می‎توانند در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و اقتدار کشور کمک کنند حضور در پای صندوق‎های رای است.

مازندرانی با بیان اینکه با استفاده از همه ظرفیت‎های موجود برنامه‎هایی را در طول هفته کار و کارگر در استان گلستان دنبال می‎کنیم، افزود:در طول هفته کار و کارگر از همه ظرفیت‎ها کارگری و کارفرمایی استفاده کردیم./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6463



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96