اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



زنگ سلامت در گلستان نواخته شد
همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت، زنگ سلامت در مدرسه راهنمایی دخترانه فدک گرگان نواخته شد.

همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت ، زنگ سلامت در مدرسه راهنمایی دخترانه فدک گرگان نواخته شد.

به گزارش کاسپین خبر، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت گلستان ، ظهر سه شنبه در مراسم نواختن زنگ سلامت، با تاکید بر لزوم افزایش سواد سلامت در جامعه، آموزش و پرورش را بهترین مسیر برای دستیابی به این هدف عنوان و اظهار کرد:زنگ سلامت هر ساله در مدارس نواخته می شود که این کار به منظور تضمین سلامت نسل آینده است.

 محمدرضا هنرور ، از افزایش میزان افسردگی در دنیا بین نسل جوان، میان سال و سالمند در کشور خبرداد و با بیان این که این بیماری بین سن 20 سال تا 45 سالگی شیوع یافته، گفت:توجه به آموزه های دینی از نکاتی است که می تواند در حل مشکل افسردگی کمک کند.

رئیس مرکز بهداشت گلستان با بیان این که شادی در آموزه های دینی جایگاه ویژه ای دارد، از فراهم بودن بستر غربالگری برای همه دانش آموزان به همراه خانواده های آنان خبرداد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان هم در این برنامه با بیان این که مدرسه جای یادگیری مهارت های زندگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد:امروزه تغییر و تحول یکی از مهمترین چالش های آموزش و پرورش محسوب می شود.

محمد بهشتی با انتقاد از این سیستم های آموزشی هنوز به تکنولوژی های روز مجهز نشده اند، بیان کرد:داشتن دانش آموزان آگاه و توانمند جزو برنامه های ما در سازمان آموزش و پرورش است که باید در این راستا گام های بلندی برداشته شود.

وی تصریح کرد:دانش آموزان ضمن برخورداری از موفقیت های تحصیلی باید از شادابی و نشاط لازم برخودار باشند و با سبک زندگی اسلامی ایرانی آشنا شوند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6464



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96