اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دولت 675 میلیارد ریال یارانه برای درمان بیماران در گلستان پرداخت کرد
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت تدبیر و امید در 3 سال گذشته بیش از 675 میلیارد ریال برای درمان بیماران بستری در مراکز درمانی استان یارانه پرداخت کرد.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت:دولت تدبیر و امید در 3 سال گذشته بیش از 675 میلیارد ریال برای درمان بیماران بستری در مراکز درمانی استان یارانه پرداخت کرد.

به گزارشکاسپین خبر،  عبدالرضا فاضل  روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه های گلستان به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد:پارسال 190 هزار نفر در بیمارستان های گلستان بستری شدند که با وجود کاهش هزینه های درمانی با اجرای  طرح تحول سلامت ، حدود 13 هزار نفر از تخفیف ویژه در پرداخت هزینه ها نیز بهره مند شدند.

وی بیان کرد:سال گذشته 146 میلیارد ریال برای کمک به درمان این خانواده های نیازمند تخفیف داده شد و هزینه های اندک درمانی آنان نیز گرفته نشد.

رئیس علوم پزشکی گلستان افزود:یکی دیگر از خدمات دولت در نتیجه اجرای طرح تحول سلامت، حذف همه هزینه های بیماران ناشی از تصادفات بود که دولت در سال گذشته بیش از 70 میلیارد ریال برای درمان بیماران و مصدومان ناشی از حوادث در هزینه کرد.

دکتر فاضل افزود:دولت با وجود افزایش فراوان هزینه های وزارت بهداشت به دلیل اجرای طرح تحول سلامت و کاهش هزینه های مردم و بالارفتن هزینه های دولت و همچنین طلب فراوان از شرکت های بیمه گذار، بدون وقفه خدمات درمانی لازم را با مجهز شدن به تجهیزات روزآمد ارائه می کند.

وی در ادامه به شایعات خروج تجهیزات چشم پزشکی از بیمارستان تازه تاسیس بندرگز واقع در غرب گلستان اشاره کرد و گفت:تاکنون هیچ دستگاهی ازبیمارستان خارج نشده است و برنامه ای هم برای این کار وجود ندارد.

فاضل بیان کرد:پس از گرگان، بیمارستان بندرگز مرکز درمان چشم پزشکی گلستان است و با 5 متخصص چشم پزشکی، خدمات مورد نیاز بیماران استان و استان های اطراف را ارائه می دهد./ایرنا 


http://www.caspiankhabar.com/6469



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96