اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد

درمان 75 نفر از مصدومان انفجار معدن آزادشهر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: 75 نفر از مصدومان معدن آزادشهر به طور رایگان مداوا شدند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت:75 نفر از مصدومان معدن آزادشهر به طور رایگان مداوا شدند.

به گزارشکاسپین خبر، عبدالرضا فاضل ضمن تسلیت به خانواده‎های جان‎باختگان حادثه دلخراش معدن آزادشهر اظهار کرد:با وقوع این حادثه اورژانس 115 و تعدادی دستگاه آمبولانس سریعا در محل معدن آزادشهر استقرار پیدا کرد؛ در این حادثه 127 مصدوم داشتیم که از این تعداد 30 مورد از مصدومیت‎ها در محل حادثه امدادرسانی شدند و بهبود یافتند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مصدومیت‎ها بر اثر مسمومیت ناشی از گاز بود، تصریح کرد:75 نفر از مصدومان منتقل به بیمارستان‎های گنبدکاووس و آزادشهر شدند بیشترین تعداد مصدومان در بیمارستان آزادشهر بستری شدند خوشبختانه از بین 75 مصدوم طی 48 ساعت تعداد 72 نفر ترخیص شدند و سه بیمار در بیمارستان مطهری گنبدکاووس بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه حال عمومی مصدومان خوب است، افزود:فقط یکی از مصدومان با دستگاه تنفس مصنوعی تحت درمان بوده و ضریب هوشی بیمار نیز بهتر شده است.

فاضل با اشاره به اینکه انفجار معدن آزادشهر تاکنون 22 فوتی داشته است، گفت:اقدامات اولیه برای شناسایی اجساد انجام شد و پس از آن پیکرها برای خاکسپاری به خانواده‎های داغدار تحویل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت:خانواده‎های متوفی و خانواده‎های مصدومان حادثه معدن از نظر بهداشت روان کاملا بررسی شدند تیم‌های روانشناسی را اعزام کردیم تا این افراد روان‎درمانی کنند.

فاضل در خصوص تجمع خانواده‎های معدن‎کاران در محل وقوع حادثه بیان کرد:باید به مردم حق بدهیم، آنها نگران عزیزان‎شان هستند اما این تجمع عملیات آواربرداری و امدادرسانی را سخت می‎کند لذا از مردم تقاضا داریم تا در محل وقوع حادثه تجمع نکنند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6514



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96