اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان؛

همایش روز جوان در گرگان برگزار شد
همایش روز جوان در گرگان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و جوانان نمونه استان برگزار شد.

 همایش روز جوان  در  گرگان  با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و  جوانان نمونه استان  برگزار شد.

به گزارش کاسپین خبر، همایش روز جوان با حضور آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در گرگان برگزار شد و از جوانان برتر حوزه‌های مختلف در استان تجلیل شد.

در این مراسم بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت:روز جوان مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)، جوانی بوده که بزرگی نامش را تنها از پدر نبرده است بلکه در روایات هم شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم(ص)معرفی شده است.

وی بابیان اینکه در بحث جوانان دولت پیگیر برنامه‌هایی است که اتفاقات خوبی در استان رخ دهد، افزود:در سالی که گذشت اداره ورزش و جوانان گلستان با ۱۰ پله صعود در جایگاه چهارم ایستاد و درزمینهٔ مدیریت، اخلاق مدارترین اداره کل شناخته شد.

مهدی صفایی، مشاور جوان استاندار گلستان هم در این مراسم گفت:عهد و پیمان ما جوانان برای توسعه و پیشرفت استان بسته‌شده و شاید شاهد عقب‌افتادگی‌هایی در این زمینه باشیم اما هرکدام از ما هرچقدر که توانایی داشته باشیم باید سهم خود را برای پیشرفت گلستان ایفا کنیم.

در ادامه آنوشا قدس علوی، کارآفرین جوان نمونه استان به سخنرانی پرداخت.

قدس علوی گفت:جوانان ما فکر می‌کنند برای کارآفرینی باید سرمایه در اختیار داشته باشند اما این نکته را نمی‌دانند که برای کارآفرینی داشتن تفکر کارآفرینانه به‌تنهایی کافی است.

وی افزود:متأسفانه امروز بیشتر جوانان ما دارای مدرک تحصیلی فاقد تخصص و توانایی‌اند و ما بااینکه در استانی با منابع درآمدی زیاد زندگی می‌کنیم این افراد نمی‌توانند به‌خوبی بهره کافی را ببرند.

طاهره پهلوان، یکی دیگر از جوانان فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت:متأسفانه اعتیاد امروز در جامعه به‌گونه‌ای پیش رفته است که دختران و پسرانی که پدر و مادر معتاد دارند ضربه‌های زیادی را از این ناحیه می‌خورند و مشکلاتی در ازدواجشان به وجود می‌آید.

وی افزود:طرحی پیشنهادشده به‌عنوان«من هم زندگی می‌خواهم»ویژه دخترانی و پسرانی که موضوع اعتیاد خانواده‌هایشان موجب ضربه زدن به موقعیت‌های ازدواجشان شده و روزهای گذشته شاهد عقد یک زوج در این زمینه بودیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6515



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96