اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

ماه رمضان فرصتی برای خودسازی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، جبران اشتباهات گذشته و حرکت به سوی آینده ای بهتر است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  گفت:با بیان اینکه  ماه رمضان  فرصتی برای خودسازی، جبران اشتباهات گذشته و حرکت به سوی آینده ای بهتر است.

به گزارشکاسپین خبر، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد:ماه رمضان فرصت مناسبی برای ترمیم گذشته و صعود به‌سوی آینده‌ای بهتراست.

وی افزود:اگر فردی در زندگی گذشته خود قصور و یا خطایی مرتکب شده است، ماه رمضان بهترین فرصت برای جبران و طلب عفو است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:برای افرادی که می‌خواهند در معنویت راه صد ساله را یک شبه طی کنند ماه رمضان فرصت مناسبی است و همه ما باید تلاش کنیم از این ماه پر خیر و برکت بیشترین بهره را ببریم.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود:بهتر است در این ماه از رفتار و گفتار خود مراقبت کنیم و اعمال سفارش شده در این ماه را به بهترین نحو انجام دهیم.

ماه رمضان ماه ورود به ضیافت الهی است

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه ورود به ضیافت الهی است، تصریح کرد:ماه رمضان ماه انسان سازی و دانشگاه خودسازی است پس چه زیباست با توجه به قرآن و دعاهای سفارش شده در این ماه به بهترین نحو از آن بهره ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:مردم تلاش کنند در این ماه پر خیر و برکت برای فرزندان، پدر و مادر، اهل‌بیت و فرزندانشان، مدافعان حرم و رهبر معظم انقلاب طلب سلامتی کنند و از خداوند منان پیروزی مسلمانان در تمام عرصه‌های بین‌المللی را بخواهند.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود:یقین داریم در ماه مبارک رمضان دعایمان زودتر مستجاب می‌شود و در رحمت خداوند به روی انسان‌ها باز است.

وی اظهار کرد:ماه رمضان ماهی است که آدمی باید دستگیری از فقرا و نیازمندان را در برنامه خود جای دهد و از این فرصت برای کمک بیشتر به نیازمندان بهره ببرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6599



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96