اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کتابت قرآن کریم و وصایای امام راحل توسط هنرمندان گرگانی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از کتابت وصایای امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این برنامه ١٦خردادماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگا ن از کتابت وصایای امام خمینی(ره)خبر داد و گفت:این برنامه ١٦خردادماه در  تالار فخرالدین اسعد گرگانی  برگزار می‌شود.

به گزارشکاسپین خبر، حجت‌الاسلام یعقوب مهدوی روز سه شنبه اظهار داشت:کتابت وصایای امام خمینی(ره)با حضور ٥٠ خوشنویس برجسته شهرستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:پس از کتابت، ٤٠ اثر برگزیده انتخاب و در قالب نمایشگاهی برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

خرداد ماه سال گذشته نیز حدود یکصد نفر از خوشنویسان و تذهیب‌کاران برجسته گلستان در همایش کتابت اشعار امام راحل شرکت کردند.

 کتابت قرآن کریم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در ادامه به برگزاری کتابت قرآن کریم در خردادماه سال جاری اشاره کرد و گفت:این طرح با مشارکت آموزشگاه خوشنویسی ریحان در محل لشگر ٣٠ پیاده گرگان با بیش از ١٠٠ هنرمند خطاط و تذهیب‌کار به‌صورت یک‌روزه برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ تمامی آثار خلق‌شده توسط هنرمندان خوشنویس و تذهیب‌کارگرگانی در قالب یک اثر ماندگار ثبت و بایگانی‌شده و سپس به‌صورت یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی اضافه کرد:هنگام کتابت کلام الله مجید شهروندان وعلاقمندان به کلام وحی وهنر خوشنویسی می‌توانند در محل کتابت از نحوه اجرای این همایش دینی و قرآنی بازدید کنند.

زمان همایش طرح کتابت قرآن کریم ٣١خردادماه مصادف با ٢٦ ماه رمضان اعلام شده است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6617



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96