اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

جوانان معنویت‎گریز نیستند/ برنامه‎های فرهنگی باید جذابیت داشته باشد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه جذابیت برنامه‎های فرهنگی در جذب جوان موثر است، گفت: جوانان معنویت‎گریز نیستند و از برنامه‎های جذاب فرهنگی استقبال می‎کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  با تاکید بر اینکه جذابیت برنامه‎های فرهنگی در جذب جوان موثر است، گفت:جوانان معنویت‎گریز نیستند و از برنامه‎های جذاب فرهنگی استقبال می‎کنند.

به گزارشکاسپین خبر، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد:ترویج ارزش‎های دینی، فضیلت و مقدسات اسلامی سبب کاهش آسیب‎های اجتماعی می‎شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید با قرآن و نماز مانوس شوند از استقبال قشر جوان در مراسم ترتیل‎خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد:جوانی که به نماز، روزه و قرآن پایبندی داشته باشد از گناه مصون است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان جامعه را در برابر آسیب‎های اجتماعی واکسینه می‎کند، افزود:وقتی بستر ارزش‎های دینی در جامعه بیشتر و پررنگ‎تر می‎شود دیگر جایی برای انجام گناه باقی نمی‎ماند و عرصه برای بروز آسیب‎های اجتماعی تنگ می‎شود.

ولی‎نژاد برگزاری برنامه ترتیل‎خوانی قرآن را جزو نیازهای اساسی جامعه برشمرد و گفت:استقبال جوانان از این برنامه نشان می‎دهد که به نیاز جوان پاسخ داده شده است.

وی از مسئولان متولی و تصمیم‎گیران خواست تا آسیب‎های اجتماعی را منحصر در آسیب ندانند و تاکید کرد:باید برنامه‎ریزی به گونه‎ای باشد که به جای درمان سرمایه‎گذاری را به سمت پیشگیری و برنامه‎های جذاب فرهنگی سوق دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه پیشگیری قطعا هزینه‎های کمتری نسبت به درمان دارد، ابراز کرد:در مراسم اعتکاف بیش از 75 درصد معتکفان را جوانان تشکیل می‎دهند در ایام محرم بیش از 80 درصد هیئت‎های مذهبی جوان هستند همه اینها دارای پیام است که در این زمینه برنامه‎ریزی خوبی انجام شده است.

ولی‎نژاد استقبال جوانان از برنامه‎های قرآنی را بیش از 80 درصد عنوان کرد و گفت:اگر برنامه‎های فرهنگی مطابق میل جوان با نظر و سلیقه آنها انجام شود و از جوانان در برگزاری برنامه فرهنگی استفاده شود حضور و استقبال آنها مضاعف خواهد شد.

وی بیان کرد:با تاکید بر اینکه جوانان از معنویت و برنامه‎های خوب فرهنگی گریزان نیستند، افزود:اگر استقبال جوان از برنامه و یا فعالیت فرهنگی پررنگ نباشد نشان می‎دهد در برنامه‎ریزی خود درست عمل نکردیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6660



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96