اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح نخستین خانه ورزش روستایی گلستان در رامیان + جزییات
نخستین خانه ورزش روستایی استان گلستان امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در روستای قره قاچ شهرستان رامیان افتتاح شد.

 نخستین خانه ورزش روستایی استان گلستان امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در روستای قره قاچ شهرستان رامیان افتتاح شد.

به گزارشکاسپین خبر، فرماندار شهرستان رامیان  در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان و افتتاح نخستین خانه ورزش روستایی استان اظهار داشت:همه اعضای شورای اداری شهرستان باید در جهت تحقق شعار سال گام بردارند.

 جواد صادقلو افزود:مسئولان شهرستانی نباید مانعی در جهت ایجاد اشتغال ایجاد کنند و هدفشان تسهیل موانع تولید باشد.

وی تصریح کرد:سیاست‌های کلی نظام و دولت بحث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است و در پرداخت تسهیلات و یارانه تولیدی‌ها نیز همکاری می‌کنیم.

فرماندار شهرستان رامیان خاطر نشان کرد:در ابتدای فصل تابستان قرار داریم و ایام سفر و تعطیلات آغاز شده و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با حساسیت و جدیت بیشتری در این حوزه اقدام کرده، جلسات به صورت منظم برگزار شود و روسای کمیته‌های مرتبط گزارش‌دهی مستمر به ستاد داشته باشند.

صادقلو یادآور شد:کارکنان و روسای ادارات دولتی در این فصل گرم مدیریت مصرف برق و انرژی را با جدیت دنبال کنند و با همکاری آنها و مردم شهرستان خاموشی نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان رامیان ادامه داد:با آتش‌سوزی‌های زیادی در سطح شهرستان مواجه بوده‌ایم و امیدواریم مردم، مسافران و گردشگران با اطلاع رسانی و بنرهایی که در مکان‌های گردشگری و تفریحی نصب کرده‌ایم بیشتر از گذشته موارد ایمنی را رعایت کنند.

صادقلو گفت:مسئولان و روسای ادارات خادمان مردم و ملت هستند و وظیفه شرعی و اصلی آنها خدمتگزاری و تکریم ارباب رجوع بوده و با افرادی که به حقوق مردم احترام نگذارند برخورد قانونی خواهیم کرد.

در پایان این جلسه با حضور رئیس هیئت بازیهای بومی و محلی استان گلستان و معاون فرماندار شهرستان رامیان نخستین خانه ورزش روستایی استان گلستان در روستای قره قاچ شهرستان رامیان افتتاح شد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6808



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96