اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تاخیر 245 دقیقه‌ای پرواز هواپیمایی قشم ایر از فرودگاه گرگان/ آیا کسی پاسخگوی مشکلات متعدد پیش‌آمده است؟
پرواز شماره 1295 شرکت هواپیمایی قشم ایر پس از چهار ساعت و 45 دقیقه تاخیر از فرودگاه گرگان بلند شد.

پرواز شماره 1295 شرکت هواپیمایی قشم ایر پس از چهار ساعت و 45 دقیقه تاخیر از فرودگاه گرگان بلند شد.

به گزارشکاسپین خبر، پرواز شماره 1295 شرکت هواپیمایی قشم ایر که مقرر بود ساعت 6 صبح فرودگاه گرگان را به مقصد تهران ترک کند، به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر چهار ساعت و 45 دقیقه‌ای در پرواز همراه بود.

برخی از مسافران این پرواز که افراد بیمار، کارمندان و اقشار مختلف بوده در این تاخیر غریب به پنج ساعته دچار مشکل در پیگیری امورات کاری و روزمره زندگی خودشدند.

یکی از مسافران این پرواز اظهار کرد:من بعد از این پرواز باید خودم را به پرواز تهران قشم برسانم که متاسفانه با تاخیر این پرواز فکر نمی‌کنم به آن پرواز برسم و به طور طبیعی دچار مشکل خواهم شد.

یکی دیگر از مسافران این پرواز که برگه آزمایش«ام.آر.آی»در دست داشت تاکید کرد که من دچار مشکل ستون فقرات هستم و برای پیگیری امورات پزشکی قرار است تا ظهر امروز خودم را به مطب پزش متخصصم برسانم و به دلیل پر بودن تمامی پروازهای روزهای قبل ناچار به استفاده از این پرواز شده و با توجه به مشکل جسمانی توان استفاده از اتوبوس و یا وسایل نقلیه سواری را هم ندارم.

 مطهر خلیلی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی گرگان در خصوص تاخیر پیش آمده گفت:علت تاخیر، نقص فنی در سیستم هواپیما بوده که پس از رفع نقص و چک نهایی، این پرواز در ساعت 10 و 46 دقیقه انجام شد.

وی در خصوص چگونگی نحوه پیگیری مطالبات مسافران در زمان تاخیر و طرح شکایت و انتقاد از شرکت هواپیمایی، گفت:شرکت‌های مسافربری بر اساس آئین‌نامه‌حقوق مسافر که برای آنها مشخص شده ملزم به رعایت آن آئین‌نامه و خدمت‌رسانی به مسافران هستند که در این آئین‌نامه مشخص شده که هر تاخیر چه مسئولیتی را متوجه شرکت هواپیمایی می‌کند.

خلیلی بیان کرد:این آئین‌نامه در سالن فرودگاه گرگان نصب شده و شرکت‌ها به طور کلی این آئین‌نامه را رعایت می‌کنند و مدیر ترمینال فرودگاه گرگان نیز بر اجرای این آئین‌نامه نظارت کافی را دارد اما اگر مسافری از ارائه خدمت توسط شرکت هواپیمایی رضایت ندارد و یا قصد پیگیری حقوق خود را دارد می‌تواند به شرکت هواپیمایی مراجعه کرده و حقوق خود را مطالبه کند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی گرگان تصریح کرد:در این پرواز نیز به دلیل تاخیر به وجود آمده با هماهنگی انجام شده برخی از مسافران از پرواز ساعت هفت و 45 دقیقه صبح هواپیمایی آسمان به مقصد تهران استفاده کرده و برخی از آنها بلیط خود را لغو کرده و تعدادی نیز پس از رفع نقص فنی هواپیما در ساعت 10 و 46 دقیقه به تهران اعزام شدند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6840



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96