اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس نظام مهندسی ساختمان استان:

رکود صنعت ساختمان اشتغال مهندسان گلستانی را مشکل کرده است/ سالانه هزار مهندس به جمع مهندسان استان افزوده می‌شوند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با بیان اینکه رکود صنعت ساختمان، اشتغال مهندسان گلستانی را مشکل کرده است، گفت: تاکنون در استان گلستان ۸ هزار و ۵۶۰ مهندس در بخش های مختلف ساماندهی شده است.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با بیان اینکه رکود صنعت ساختمان ، اشتغال مهندسان گلستانی را مشکل کرده است، گفت:تاکنون در استان گلستان ۸ هزار و ۵۶۰ مهندس در بخش های مختلف ساماندهی شده است.

به گزارشکاسپین خبر، احمد تجری  در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان دفتر نمایندگی گنبدکاووس در باشگاه فرهنگیان افزود:سالیانه 800 تا یک‎هزار نفر به تعداد مهندسان استان گلستان افزوده می‎شوند و با توجه به رکود صنعت ساختمان، شرایط کار کردن برای همکاران این صنف بسیار سخت شده است.

وی تصریح کرد:برای خروج از این برون رفت و مشکل، تفاهم نامه‎هایی با شرکت‎های برق، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و اداره کار منعقد شده تا مهندسان به عنوان مسئول ایمنی در این بخش‎ها آغاز به فعالیت کنند و زمینه جدیدی برای ارائه خدمات مهندسان ایجاد شود.

تجری یادآور شد:در اوایل سال جاری نظام‎نامه انتخابات دفاتر به استان‎ها ابلاغ شد که انتخابات رئیس دفتر شهرها برای شهرهایی که کمتر از 100 نفر مهندس دارند برعهده هیئت مدیره استان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان تاکید کرد:ما با تفویض اختیار، انتخابات را برعهده شهرها گذاشته تا مهندسان در این راستا حضور فعال و پرشور داشته باشند.در انتخابات صورت گرفته، رئیس، نائب رئیس و خزانه‎دار به مدت یک‌سال انتخاب شدند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6864



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96