اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی شهرستان مطرح کرد

تکذیب آدم‌ربایی در علی‌آباد کتول/ بعضی از کانال‌های تلگرامی گلستان برای جذب اعضای بیشتر شایعه‌پراکنی می‌کنند + اصل ماجرا
فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: روز گذشته تنها یک سرقت نافرجام توسط فردی انجام شده که اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول با تکذیب وقوع هرگونه آدم‌ربایی در شهرستان علی‌آباد کتول گفت:روز گذشته تنها یک  سرقت  نافرجام توسط فردی انجام شده که اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.

به گزارش کاسپین‌خبر، علی‌اکبر اژدری در خصوص انتشار گسترده شایعات در  فضای مجازی  مبنی بر وقوع آدم‌ربایی در شهرستان اظهار کرد:متاسفانه برخی مدیران کانال‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب و افزایش تعداد کاربران و مخاطبان خود به سادگی اقدام به انتشار شایعه و اخبار نادرست می‌کنند.

وی با تکذیب وقوع هرگونه آدم ربایی در شهرستان علی‌آباد کتول گفت:اتفاقی که برخی مدیران کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های مجازی با اطلاعات ناقص خود به آن اشاره می‌کنند تنها وقوع یک سرقت نافرجام در یکی از روستاهای شهرستان علی‌آباد کتول بوده که اقدامات پلیس برای شناسایی متهم در حال انجام است.

اژدری بیان کرد: صبح روز گذشته در یکی از روستاهای شهرستان علی‌آباد کتول به نام روستای ماهیان، فردی مسافر که میهمان یکی از روستاییان روستا بوده، در یکی از کوچه‌های روستا متوجه طلاهای دست یک دختر بچه هفت ساله شده و سعی داشت با روش‌های مختلف طلاهای این کودک را به سرقت ببرد.

وی تاکید کرد:سارق پس از آنکه متوجه نگاه‌های کنجکاوانه افراد حاضر در اطراف محل شد، از اقدام خود منصرف شده و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول تاکید کرد:دختر بچه هفت ساله بلافاصله پس از مراجعه به منزل موضوع را با پدرش در میان گذاشته و بلافاصله خانواده این دختر بچه موضوع را با پلیس مطرح کردند.

اژدری بیان کرد:خوشبختانه اقدامات برای شناسایی متهم انجام شده و این فرد به زودی دستگیر خواهد شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6913



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96