اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پرونده سیلاب در دادسرای علی‌آباد تشکیل می‌شود

انتقاد تند رییس‌کل دادگستری گلستان از متخلفان سیل اخیر در شرق گلستان/ هاشمیان: با نیروها و تجهیزات عادی به دنبال مفقودان می‌گردند
رئیس کل دادگستری گلستان از روند جستجوی پیکر مفقود سیل هفته گذشته در استان گلستان انتقاد کرد.

رئیس کل  دادگستری گلستان  از روند جستجوی پیکر مفقود  سیل  هفته گذشته در استان گلستان انتقاد کرد و گفت:پرونده ویژه برای بررسی سیلاب در دادسرای علی آبادکتول تشکیل می شود.

به گزارش کاسپین‌خبر ،  هادی هاشمیان  در حاشیه بازدید از  دهنه زرین گل علی آبادکتول  که به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان انجام شد، اظهار کرد:به منظور بررسی کارشناسی علل بروز حادثه سیل و رسیدگی به تخلفات احتمالی مدیران دستگاه های اجرایی پرونده ویژه ای در دادسرای شهرستان علی آبادکتول تشکیل شده است. 

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان با بیان این که از دادستان علی آباد کتول خواسته ایم نظر کارشناسان اهل فن را اخذ کنند، خاطر نشان کرد:با مدیران دستگاه های اجرایی که تخلف یا سهل انگاری آن ها سبب بروز خسارت سنگین مالی و جانی در این شهرستان شده است برخورد قانونی می کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود از روند جستجوی پیکر مفقود حادثه سیل هم انتقاد کرد و گفت:بازدید میدانی ما حاکی از آن است که تجهیزات و نیروهای متخصص در این بخش به کارگیری نشده و همین امر نیز یافتن پیکر یکی از سه جان باخته ی این حادثه را طولانی کرده است.

هاشمیان افزود:بیشتر نیروهای در حال جستجو، افراد عادی هستند که با تجهیزاتی مانند بیل و کلنگ در حال یافتن پیکر سومین جان باخته ی سیل هفته گذشته هستند.

لازم به ذکر است؛ بر اثر بارش شدید باران روزهای پنجشنبه و جمعه در شرق گلستان و جاری شدن سیل، یک خانواده سه نفره اهل خان ببین در دهنه زرین گل علی آبادکتول دچار حادثه شدند که پیکر دو نفر پیدا شد اما تجسس برای یافتن جسد نفر سوم همچنان ادامه دارد./  پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان


http://www.caspiankhabar.com/6964



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96