اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

مرکز جامع بیماران خاص در گلستان افتتاح شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از دو هزار و ۱۵۸ بیمار خاص در استان خبر داد و گفت: مرکز جامع بیماران خاص در گلستان افتتاح شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از دو هزار و ۱۵۸ بیمار خاص در استان خبر داد و گفت: مرکز جامع بیماران خاص  در گلستان افتتاح شد.

به گزارش کاسپین خبر،  عبدالرضا فاضل  ظهر دوشنبه در مراسم کشوری افتتاح مرکز جامع بیماران خاص، اظهار کرد:دو هزار و ۱۵۸ بیمار خاص در استان هستند که از این تعداد ۴۴۴ بیمار تالاسمی، ۲۰۰ بیمار هموفیلی، ۸۰۳ بیمار دیالیزی، ۷۰۰ نفر مبتلا به ام اس، سه بیمار ای بی و هشت بیمار موکویلی ساکارید در استان هستند.

 

وی با بیان اینکه مرکز جامع بیماران خاص استان مجهز به واحد اندوسکوپی و کلونوسکوپی است، اضافه کرد:در این مرکز خدماتی مانند مشاوره تلفنی، ویزیت رایگان بیماران دیابت، تست ورزش، اکو، ارتوپدی و گچ گیری، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، نوار عصب و عضله ارائه می شود.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  ضمن یادآوری این نکته که مرکز جامع بیماران خاص استان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان قرار دارد، افزود:مساحت این کلینیک هفت هزار و ۳۴۰ متر مربع است.

 

وی از مرکز آموزشی و درمانی طالقانی گرگان، بیمارستان طالقانی گنبد، بیمارستان فاطمه زهرا(س)مینودشت، بیمارستان شهدا بندرگز، بیمارستان امیرالمومنین(ع)کردکوی، و بیمارستان بقیه ا...الاعظم(عج)علی آباد کتول به عنوان مرکز ارائه خدمات به بیماران تالاسمی یاد کرد و گفت:در مرکز آموزشی و درمانی طالقانی گرگان و بیمارستان طالقانی گنبد کاووس هم به بیماران هموفیلی خدمات ارائه می شود/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7123



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96