اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خبر داد

کشف ۲۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان/ قاچاق کالا از ترکمنستان و افغانستان به گلستان!
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: در ۸ ماهه امسال، ۲۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ضبط شده است.

 دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت:در ۸ ماهه امسال، ۲۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش کاسپین خبر، ابراهیم دشتیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان اظهارداشت:در 8 ماهه امسال، 21 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود:از 543 پرونده قاچاق تشکیل شده در استان گلستان، تاکنون برای 143 پرونده قاچاق کالا و ارز منجر به صدور رای شده است.

دشتیان گفت:متهمان به قاچاق کالا و ارز در این مدت برای 143 پرونده به 6 میلیارد و 800 میلیون تومان جریمه محکوم شده‌اند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان اظهار کرد:برای تسریع در رسیدگی با اعتراضات احکام سازمان تعزیرات حکومتی، شعبه تجدید نظر برای رسیدگی به این پرونده‌ها در استان راه‌اندازی شده است.

دشتیان افزود:اطلس مبارزه با قاچاق کالا و مناطق آلوده در این رابطه توسط شهرها تهیه شده و هر دستگاه بنا بر فعالیت‌های انجام شده ارزیابی شود.

وی اظهار کرد:با توجه به اینکه در کشور ترکمنستان، قیمت کالا کمتر از استان گلستان است، سودجویان تمایلی به قاچاق کالا ندارند، اما استان گلستان جزء استان‌های مصرف‌کننده کالاهای قاچاق در حوزه لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی، داروهای مکمل که از کشورهای افغانستان و پاکستان است که باید از تربیون‌های مختلف فرهنگ‌سازی شود/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7283



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96