اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش خصوصی در گلستان
استاندار گلستان گفت: در یکسال گذشته بیش از یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بررسی‌های نشان می‌دهد فقط ۳ درصد در پرداختی‌ها انحراف وجود دارد.

 استاندار  گلستان گفت:در یکسال گذشته بیش از یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان  تسهیلات  پرداخت شده که بررسی‌های نشان می‌دهد فقط ۳ درصد در پرداختی‌ها انحراف وجود دارد.

به گزارش کاسپین خبر، سیدمناف هاشمی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های 7 ماهه فرماندار گرگان اظهارداشت:انتظارات زیادی از فرماندار و تیم اجرایی وی دارم.همه باید دست به دست هم دهند تا مشائل و مشکلات مردم حل شود.

 

وی افزود:امروز در 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن نیز همچنان علیه این انقلاب توطئه می‌کند.با گذشت چند دهه از انقلاب و پیشرفت‌هایی که حاصل شده است، اما هنوز هم خواستههایی زیادی وجود دارد که باید تلاش کنیم به آن دست یابیم.

 

استاندار گفت:وحدت و همدلی که بین مسئولان کشور در حوزه‌های مختلف نظامی، انتظامی، بسیج، قضایی، مرزی وجود دارد سبب شده تا با اقتدار مسیر توسعه کشور را سپری کنیم.

 

وی بیان داشت:در حوزه اشتغال، توسعه، سرمایه‌گذاری و غیره باید تلاش کنیم تا به اهداف خود برسیم.

هاشمی با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمن با ایران به راه انداخته است، خاطرنشان کرد:در زمان‌های مختلف نقشه‌های دشمن متفاوت می‌شود اما ما نشان دادیم که با وحدتی که داریم بهانه‌ای دست دشمن نمی‌دهیم.

 

وی ادامه داد:در مسیر رسیدن به اهداف بلند توسعه سختی‌هایی را پیش‌رو داریم که فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم از آنها عبور کنیم.

 

استاندار بیان داشت:در حوزه گردشگری، صنعتی، کشاورزی و غیره ظرفیت‌هایی داریم که با سرمایه‌گذاری می‌توانیم ارزش افزوده بیشتری از آنها به دست بیاوریم.

 

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به  بخش خصوصی  گفت:در یکسال گذشته بیش از یکهزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بررسی‌های نشان می‌دهد فقط 3 درصد در پرداختی‌ها انحراف وجود دارد.

 

هاشمی با بیان اینکه تا پایان سال بیش از 20 هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد، افزود: برنامه ابلاغی دولت به استان 20 هزار شغل بود اما هدف بزرگتری را ترسیم کردیم و 30 هزار شغل را دنبال می‌کنیم.تاکنون نیز بیش از 21 هزار شغل در استان ایجاد شد.

 

وی جذب سرمایه‌گذاری را مهم‌ترین موضوع در توسعه استان برشمرد و بیان داشت:افزون بر جذب سرمایه‌گذار جدید به دنبال استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران قبلی هم هستیم.به عنوان تسهیل کننده امور در خدمت همه سرمایه‌گذارانی که دارای صلاحیت هستند، خواهیم بود.

 

وی ادامه داد:کار سرمایه‌گذار ساخت ویلا در ناهارخوران و زیارت نیست و تخریب آن خدمت به مردم است.تنها وظیفه فرماندار نیز جذب سرمایه‌گذار نخواهد بود بلکه حفظ حریم شهر و حفظ محدوده خارج از شهر از جمله وظایف فرماندار است که باید به خوبی انجام شود/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7309



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96