اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در گنبدکاووس دستگیر شد؛ اعتراف به ۲۳ فقره سرقت
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۲۳ فقره سرقت کابل برق در گنبدکاووس خبر داد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان  از دستگیری  سارق  سابقه‌دار و اعتراف وی به ۲۳ فقره  سرقت  کابل برق در گنبدکاووس خبر داد.

 

به گزارش کاسپین خبر،  سرهنگ مسعود فروزان  اظهارداشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان گنبدکاووس و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد:در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی گسترده و اشراف اطلاعاتی و رصد سرنخ های موجود در این پرونده، موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی موفق، ماموران متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

سرهنگ فروزان اظهار داشت:متهم در مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از ارائه مستندات غیر قابل انکار، چاره ای جز اعتراف نداشت و به 23 فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان گنبدکاووس اعتراف کرد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، گفت:تعامل و همکاری شهروندان با پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از این گونه جرایم داشته و مردم می توانند در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7318



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96