اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳۵۰۰ میلیارد تومان ‌در سفر رئیس جمهور ‌برای بخش کشاورزی گلستان مصوب شد‌
استاندار گلستان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان گلستان، بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی مصوب شد که برای جذب، نیاز به پیگیری دارد.

 استاندار  گلستان گفت:در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان گلستان، بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی مصوب شد که برای جذب، نیاز به پیگیری دارد.

 

به گزارش کاسپین خبر،  سید مناف هاشمی  ظهر امروز در بازدید از سازمان جهادکشاورزی استان و در نشست با مدیران این سازمان اظهارداشت:هدف از حضور در سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به واسطه گستردگی کار و قدردانی از تلاش‌ها برای ارتقای تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی همراه کشاورزان استان است.

 

وی افزود:در سفر اخیر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، بیش از 3500 میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی مصوب شد که برای جذب، نیاز به پیگیری دارد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد:از این میزان، 2200 میلیارد تومان مربوط به توسعه گلخانه‌ها، یک‌هزار میلیارد تومان در بخش پرورش میگو و زهکشی و 355 میلیارد تومان در دیگر بخش‌های مرتبط با کشاورزی است.

استاندار گلستان خطاب به رئیس و مدیران جهادکشاورزی استان توصیه کرد:برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه کشاورزی استان باید تلاش کنید تا اشتغال استان افزایش یابد.

 

هاشمی تصریح کرد:با تلاش و همت همه دست‌اندرکاران و مردم در توسعه استان گلستان باید قدم بزرگ برداریم تا شاهد پیشرفت استان در همه زمینه‌ها باشیم.

 

 مختار مهاجر   رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان  نیز در این نشست اظهارداشت:به برکت انقلاب اسلامی ایران که در آستانه چهل سالگی آن قرار داریم تولیدات کشاورزی استان از یک‌میلیون و 500 هزار تن به 4 میلیون و 950 هزار تن رسیده است.

 

وی با اشاره به وضعیت بخش کشاورزی استان و کشت و تولیدات استان گفت:استان گلستان دارای 676 هزار هکتار اراضی زیر کشت با 5.7 درصد از سطح کل کشور است.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان اظهار کرد:این استان دارای 452 هزار هکتار جنگل، 862 هزار هکتار مرتع، 33 هزار هکتار باغات بارور و غیربارور و حدود 4 میلیون واحد دامی است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7389



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96