اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افزایش ۲۰ درصدی سرقت در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به وقوع بیش از ۱۵ هزار فقره سرقت در استان گفت: به رغم اینکه سرقت‌های مسلحانه در استان ۶۷ درصد و سرقت‌های خشن نیز ۱۳ درصد کاهش یافته است، اما در مجموع وقوع سرقت‌ها رشدی ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

 فرمانده انتظامی گلستان  با اشاره به وقوع بیش از ۱۵ هزار فقره  سرقت  در استان گفت:به رغم اینکه سرقت‌های مسلحانه در استان ۶۷ درصد و سرقت‌های خشن نیز ۱۳ درصد کاهش یافته است، اما در مجموع وقوع سرقت‌ها رشدی ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش کاسپین خبر، سردار علی‌اکبر جاویدان شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت:یکی از جرایم آزاردهنده که احساس امنیت را کاهش می‌دهد، وقوع سرقت است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 15 هزار فقره سرقت در استان گزارش شده است، گفت:به رغم اینکه سرقت‌های مسلحانه در استان 67 درصد و سرقت‌های خشن نیز 13 درصد کاهش یافته است، اما در مجموع وقوع سرقت‌ها رشدی 20 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

 

 

فرمانده انتظامی استان بیان داشت:غالب سرقت‌ها در استان جزو سرقت‌های خرد بوده که از سوی افراد ولگرد، معتادان متجاهر و افراد قانون‌شکن انجام می‌شود.عمده سرقت‌ها نیز از ساختمان‌های نیمه کاره یا ویلاها و منازلی که ساکن دایمی ندارند، رخ می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال وقوع سرقت‌ها افزایش پیدا می‌کند، گفت:در این ایام جرایمی مانند کیف‌قاپی، جیب‌‍زنی و سرقت وسایل نقلیه افزایش می‌یابد.قانون‌شکنان مطمئن باشند نمی‌توانند از چنگال قانون فرار کنند و بدانند پلیس آگاهی و کلانتری‌های استان اشراف کافی در این زمینه دارند.

 

سردار جاویدان به مردم توصیه کرد که در این روزهای پایانی سال زمان خروج از منزل حتما از قفل بودن درب‌ها مطمئن شوند و اگر قصد مسافرت دارند، حتما به همسایگان مورداعتماد خود اطلاع دهند.

 

وی هم چنین گفت:شهروندان وسایل نقلیه خود را روشن رها نکنند و حتی‌المقدور از پارکینگ‌ها استفاده کنند.شهروندان در خودروهای خود وسایل ارزشمند و وجه نقد قرار ندهند.

 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست اگر اطلاعی از افراد قانون‌شکن و مالخرها دارند با 110 تماس بگیرند و یا با مراجعه حضوری به یگان‌های انتظامی، این اطلاعات را در اختیار مأموران قرار دهند/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7516



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96