اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محصولات ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاوری گلستان در سیل از بین رفت
سرپرست استانداری گلستان گفت: نزدیک به ۶۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گلستان تحت تاثیر سیلاب قرار گرفته که ۱۱۰ هزار هکتار از محصولات به صورت کامل از بین رفته است.

 سرپرست استانداری گلستان  گفت:نزدیک به ۶۵۰ هزار هکتار از  اراضی کشاورزی  استان گلستان تحت تاثیر  سیل اب قرار گرفته که ۱۱۰ هزار هکتار از محصولات به صورت کامل از بین رفته است.

به گزارش کاسپین خبر، میرمحمد غراوی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سیلاب استان اظهارداشت:نزدیک به 650 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گلستان تحت تاثیر سیلاب قرار گرفته که 110 هزار هکتار از محصولات به صورت کامل از بین رفته است.

 

وی افزود:در صورت تداوم بارندگی‌ها و عدم تخلیه آب از زمین‌های کشاورزی باقی محصولات هم آسیب خواهند دید.

 

 

سرپرست استانداری گلستان اظهار کرد:همچنین زیرساخت راه‌ها، پل‌ها، آب شهری و روستایی در استان  خسارت ‌های زیادی دیده‌اند و برخی از محورهای مواصلاتی اصلی هم با ریزش کوه مواجه شدند.

 

غراوی گفت:از 17 هزار و 800 واحد مسکونی آسیب دیده در استان، 7 هزار و 300 واحد کاملا تخریبی و 10 هزار و 500 واحد تعمیری هستند.

 

وی اظهار داشت:به کمک پژوهشکده سوانح طبیعی بنیاد مسکن در حال جانمایی محیطی امن برای خانه‌های تخریب شده از رانش زمین در شهرستان‌های آزادشهر,مینودشت و کلاله هستیم.

 

سرپرست استانداری گلستان گفت:آب‌گرفتگی از گمیشان و آق‌قلا رفع شده و با همکاری نیروهای جهادی، امدادی، سپاه، ارتش، شهرداری تهران و شهرداری‌های استان در حال پاکسازی خانه‌ها و معابر هستیم/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7601



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96