اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲میلیارد ریال خسارت سیل به تأسیسات آب شرب روستایی در آق‌قلا؛ آلودگی آب گزارش نشده است
مدیر آب و فاضلاب روستایی آق‌قلا با اشاره به تعویض بخشی از خط انتقال و شبکه آب در این شهرستان گفت: برآورد خسارت‌های وارده به تأسیسات آب شرب در این شهرستان حدود دومیلیارد ریال است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی آق‌قلا با اشاره به تعویض بخشی از خط انتقال و شبکه آب در این شهرستان گفت:برآورد خسارت‌های وارده به تأسیسات  آب شرب  در این شهرستان حدود دومیلیارد ریال است.

به گزارش کاسپین خبر ،  بهزاد صادقی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سیل اب به بخشی از تأسیسات و خط انتقال و شبکه توزیع آب در این شهرستان خسارت وارد کرده است که در یک ماه اخیر 350 خط انتقال و 50متر شبکه توزیع تعویض شده است.

 

وی افزود:برای تعویض خط انتقال و شبکه توزیع آب در این شهرستان حدود دومیلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدیر آب و فاضلاب روستایی آق‌قلا گفت:در فروردین‌ماه امسال 12 مورد شکستگی خط انتقال و 15 مورد شبکه توزیع و انشعابات رخ داده است.

 

وی گفت:در ماه گذشته سه دستگاه پمپ شناور و سه دستگاه کنترل دور(اینورتر)نیز آسیب دیده و تعویض شده است.

 

وی بیان داشت:همچنین دو دستگاه پمپ سطحی، سه دستگاه فلوتر، دو عدد شیرآلات، هفت دستگاه تابلو برق و غیره نیز در این مدت تعویض شد.

 

صادقی به تأمین آب شرب سالم برای مردم سیل‌زده شهرستان آق‌قلا اشاره کرد و گفت:در بخش کنترل و کیفیت آب تاکنون چهارهزار و 691 مورد آزمون کلرسنجی آب شرب انجام شده که آلودگی گزارش نشده است.

 

وی راجع به شست‌وشو و لایروبی مخازن زمینی و هوایی در روستاهای آق‌قلا گفت:در ماه گذشته پنج مورد شست‌وشو و لایروبی شبکه داخلی و پنج مورد سوپرکلریناسیون چاه و مخزن با هدف ارائه آب سالم و بهداشتی به روستاییان انجام شده است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7602



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96