اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اجرای طرح جامع فرودگاه‌های کشور

ترمینال جدید گرگان تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های ناوبری هوایی ایران گفت: امید داریم تا هفته دولت ترمینال گرگان به بهره‎برداری برسد.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، سیاوش امیرمُکری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل  فرودگاه ‎های استان گلستان اظهار کرد:شرکت هواپیمایی و ناوبری ایران دو مدیریت توسعه و ناوبری فرودگاه‎ها و ارائه سرویس‎های هوانوردی را برعهده دارد.

وی تصریح کرد:در طول سال‎های گذشته و با همکاری مسؤولان استانی خدمات خوبی برای تکمیل فرودگاه‎های گرگان انجام شده و مهمترین آن تکمیل  ترمینال  جدید است.

رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه امید داریم تا  هفته دولت  ترمینال گرگان به بهره‎برداری برسد، افزود:بهترین تجهیزات و بروزترین تجهیزات در فرودگاه گرگان نصب شده و از نظر ایمنی پرواز، خیال ما از بابت پرواز فرودگاه گرگان راحت است.

امیرمکری بیان کرد:فرودگاه‎ها در جهان به عنوان بنگاه اقتصادی شناخته می‎شوند که در توسعه منطقه می‎تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

وی افزود:از بیش از 53 فرودگاه در کشور تنها دو تا سه فرودگاه از نظر اقتصادی شرایط خوبی دارند اما فرودگاه‎ها به توسعه مناطق کشور کمک می‎کند و در این شرایط اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های ناوبری هوایی ایران به بحران سیل اشاره کرد و متذکر شد:فرودگاه‎ها با امدادرسانی به موقع از مسیر هوایی توانستند از مردم سیل‌زده حمایت کنند.

امیر مکری خاطرنشان کرد:از مسؤولان استان درخواست داریم که حمایت خود را از فرودگاه گلستان ادامه دهند و ما هرچه در توان داریم به استان کمک خواهیم کرد.

وی گفت:آذری در دوره‎ای که به عنوان معاون فرودگاه مهرآباد بودند در دوره بعد شایستگی وی مورد توجهمسؤولان قرار گرفت و به عنوان مدیرکل فرودگاه‎های گرگان منصوب شد و امیدواریم در مسؤولیت بعدی بتواند ما را سربلند کند.

رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های ناوبری هوایی ایران گفت:«علی متانت»از متخصصان هوانوردی است و کار وی در استان گلستان سخت است، «متانت» به دنبال برنامه‎های توسعه‎ای است و قطعا وی در فرودگاه‎های استان برنامه‎های جدید انجام خواهد داد.

امیر مکری متذکر شد:در سال گذشته تنها فرودگاهی که افزایش میزان پرواز داشت استان ایلام بود و گرچه موضوع حج و زیارت به این مهم کمک کرد ولی آقای «متانت» قطعا می‎تواند در استان افزایش میزان پرواز را دنبال کند.

وی افزود:با تفاهم‎نامه‌هایی که امضاء شد تلاش بر این است که هوانوردی عمومی در تمام فرودگاه کشور فعال شود و کلاله و گرگان می‎تواند از مکان‎هایی باشد که به رونق هوانوردی کمک کند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7676



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96