اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ناوگان سواری استان گلستان با تسهیلات ۴ درصدی نوسازی می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: مالکان خودروهای سواری عمومی تا مدل۸۶ فقط ۴۸ ساعت فرصت دارند مدارک خود رابرای دریافت تسهیلات تکمیل و به اداره راهداری در گرگان وگنبدکاووس تحویل دهند.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، مهدی میقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اعتبارات استانی برای دریافت  تسهیلات نوسازی  و بهسازی  ناوگان سواری عمومی  به استان ابلاغ شد.

وی افزود:مالکان این خودروها که زیر پوشش شرکت‌های سواری‌رانی فعال در شهرهای گرگان و  گنبد کاووس هستند، باید سریع‌تر برای دریافت این تسهیلات و تشکیل پرونده اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت:با توجه به لزوم جذب اعتبارات استانی، مالکان ناوگان سواری عمومی تا مدل 86 برای ثبت نام و تشکیل پرونده و تحویل مدارک در 48 ساعت آینده به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎‌ای شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت پرداخت و معرفی به بانک با مالکانی است که سریع‌تر برای تشکیل پرونده اقدام کنند، افزود:در مرحله نخست 30 سهمیه برای شهرستان گرگان و 20 سهمیه برای شهرستان گنبدکاووس در نظرگرفته شده است و تمام تلاش این خواهد تا رضایتمندی نسبی برای رانندگان و شرکت‌ها ایجاد شود.

میقانی تعداد ناوگان سواری عمومی تا مدل 86 را در استان حدود 200 دستگاه اعلام کرد و گفت:با معرفی مالکان خودروهای سواری عمومی به بانک، تا 90 درصد قیمت خودروی جدید از طریق تسهیلات پرداخت می‌شود و تنها 10 درصد را متقاضی پرداخت می‌کند.

به گفته وی، این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و از طریق  صندوق کارآفرینی امید  پرداخت می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7681



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96