اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعمیر ۱۳۷ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان تا ۱۵ روز دیگر به پایان می‎رسد
فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به ساخت و تعمیر یک‌هزار و ۵۹۵ منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده استان در طرح جهاد همبستگی گفت: کار تعمیر ۱۳۷ واحد مسکونی دیگر در شهرستان‌های خسارت دیده تا ۱۵ روز آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، سردار حسین معروفی عصر امروز در جلسه  قرارگاه سازندگی  سلمان برای بازسازی منازل آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده استان گلستان با بیان اینکه نباید مردم این مناطق را فراموش کرد اظهار داشت: سپاه  همواره در کنار مردم حضور دارد و معتقد هستیم اگر کسی که از کنار مشکلات مردم به سادگی عبور کند انقلابی نیست.

وی گفت:فعالیت‌های این قرارگاه باید سرعت پیدا کند و این سرعت نه در تعداد برگزاری جلسه‌ها بلکه در اقدام باید صورت گیرد.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:مردم نجیب ما به تفکر و گفتمان انقلاب اعتماد دارند و این اعتماد دشمن را به عقب می‌راند و انسجام را به وجود می‌آورد.

وی به رفع مشکلات سیل‌زدگان به ویژه در حوزه ساخت و تعمیر مسکن تأکید کرد و گفت:گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی پس از گذشت چندماه از وقوع سیل همچنان در منطقه حضور دارند و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

معروفی افزود:سپاه استان تاکنون کار تعمیر 126 واحد مسکونی را در شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن،  گمیشان ، مراوه‌تپه،  گنبد کاووس و مینودشت با همکاری‌های سپاه‌استان‌های معین به پایان رسانده است.

وی ادامه داد:کار تعمیر 137 واحد مسکونی دیگر در شهرستان‌های خسارت دیده تا 15 روز آینده به اتمام می‌رسد.همچنین ساخت 29 واحدمسکونی نیز برای سیل‌زدگان آغاز شده است.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت:در طرح جهاد همبستگی ملی که ساخت و تعمیر 20 هزار واحدمسکونی در کشور آغاز شده است، سهم سپاه و بسیج سازندگی استان گلستان احداث و تعمیر یک‌هزار و 595 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده است.

وی افزود:سپاه خراسان رضوی در گنبدکاووس و سپاه گیلان در شهرستان گمیشان کمک حال نوسازی و بازسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان هستند.همچنین تعمیر 200 واحد مسکونی نیز به سپاه خراسان جنوبی واگذار شده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7690



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96