اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری گلستان برگزار می شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری گلستان روز جمعه (۲۱ تیر) برگزار می شود.

عباس بدخشان در گفتگو با کاسپین خبر اظهار کرد:پنجمین دوره  انتخابات  هیئت مدیره نظام  پرستاری  گلستان فردا(جمعه)برگزار می شود.

وی افزود:تا قبل از این انتخابات دو هیئت مدیره نظام پرستاری در استان وجود داشت که در شهرستان های  گرگان  و گنبدکاووس مستقر بود ولی با توجه به تعدد همکاران پرستار مقرر شد که طی این دوره چهار هیئت مدیره تشکیل شود.

بدخشان گفت:این هیئت مدیره ها در منطقه کردکوی، بندرگز و بندرترکمن، منطقه گرگان و آق قلا، منطقه علی آباد و  خان ببین  و شرق استان به مرکزیت گنبدکاووس تشکیل می شود.

وی بیان کرد:همکاران پرستاری که دارای کارت عضویت سازمان نظام پرستاری هستند می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

طبق گفته بدخشان در حوزه گرگان و آق قلا، هزار و ۴۲۲ نفر، کردکوی، بندرگز و بندرترکمن ۴۸۴ نفر، حوزه شرق استان دو هزار و ۱۷ نفر و در علی آباد و خان ببین ۲۴۷ نفر عضو سازمان نظام پرستاری بوده و می توانند در رأی گیری شرکت کنند.

معاون درمان  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان عنوان کرد:برای این کار صندوق هایی با همکاری فرمانداری و هیئت نظارت بر انتخابات و هیئت های متناظر در تهران آماده شده است.

بدخشان ادامه داد:اعضای سر صندوق و نمایندگان فرمانداری و هیئت های نظارتی مشخص شده و فردا ساعت هشت صبح تا ۶ بعدازظهر رأی گیری انجام می شود.

بدخشان با بیان اینکه گروه پرستاری به لحاظ تعداد بزرگترین گروه در حوزه سلامت بوده و همچنین اهمیت خدماتی که می دهند هم بر کسی پوشیده نیست، گفت:وظیفه اعضای هیئت مدیره پیگیری مشکلات صنفی و رسیدگی به تخلفات است.

وی بیان کرد:هیئت مدیره نظام پرستاری متشکل از ۹ نفر اعضای اصلی هستند که از ۶ پرستار، دو کاردان و بهیار و یک نفر هم متخصص اتاق عمل و یا بیهوشی است.

بدخشان خاطرنشان کرد:آراء فردا شمرده شده و به هیئت نظارت اعلام می شود؛ هیئت نظارت نتیجه را به محض تأیید به ما اعلام می کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:اگر کسی نسبت به نتیجه اعتراض داشت دو روز پس از اعلام نتایج فرصت دارد تا اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7694



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96