اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مسابقات اسکواش بانوان کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال قهرمانی کشور در گرگان آغاز شد
روز نخست مسابقات اسکواش دختران کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال قهرمانی دانش‌آموزان کشور در گرگان با مشخص شدن راه‌یافتگان به مرحله یک‌هشتم نهایی پایان یافت.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، روز نخست مسابقات  اسکواش  قهرمانی کشور و قهرمانی  دانش آموزان  ایران در بخش  بانوان  در رده‌های سنی کمتر از 13 و 15 سال با شرکت 60 اسکواش‌کار و 30 مربی و سرپرست و مسئول از 19 استان کشور در خانه اسکواش استان گلستان برگزار شد.

در پایان بازی‌های روز نخست اسکواش‌بازان یزد،  گیلان ، مازندران، گلستان، فارس و اصفهان توانستند با برتری مقابل حریفان خود به دور یک‌هشتم نهایی راه یابند.

در پایان روز نخست در رده سنی کمتر از 13 سال مهدیه الوند از استان گلستان و در رده سنی کمتر از 15 سال خانم‌ها نرگس سلطانی و دیانا مقری از گلستان به جمع 8 ورزشکار برتر راه یافتند.

مسابقات مرحله یک‌هشتم و یک چهارم نهایی، از صبح امروز جمعه 21 تیر آغاز خواهد شد.این مسابقات به مدت 3 روز در گرگان برگزار می‌شود.

گفتنی است خانم نازلی امانی پور به عنوان سرپرست فنی این مسابقات، خانم مولادوست به عنوان سرداور و زهرا خورشیدکلایی به عنوان ناظر فدراسیون و سمانه علاالدین به عنوان مسئول اجرایی، برگزاری این مسابقات را به عهده دارند.همچنین بهاره رضازاده از مربیان استان گلستان هم در این مسابقات به عنوان نماینده تیم های ملی حضور دایند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7707



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96