اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با شرکت ۷۳ راس اسب؛

هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد
هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن با شرکت ۷۳ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کاسپین خبر، در هفته چهارم رقابت‌های  کورس اسبدوانی تابستانه   بندرترکمن  بعدازظهر جمعه ۷۳ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۹۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آرمین آق آتابای با اسب واویلا زودتر از خط پایان گذشت و محمد خوجملی با اسب راکت من و بنیامین جرجانی با اسب جاهیل به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب طلا عنوان اول را به دست آورد و محمد خوجملی با اسب به پا و پیمان قلرعطا با اسب هایدان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که یعقوب انفاس با اسب بانوی اودک موفق به کسب مقام اول شد و طاهر گوگ نژاد با اسب بایداق کهری و علیرضا شاهمیر با اسب آی لانر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس ۶ به مسافت هزار متر شکل گرفت که نورمحمد بهادر با اسب طوفان سرخ زودتر از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب یسیلور کلت و رامین قهرمانی با اسب آی تیک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب بلک هورس نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب سردار بندر و نادر صالح پور با اسب وروجک گمیشان نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج با یکدیگر به رقابت پرداختند که امیر مختومی با اسب میلوا موفق به کسب عنوان نخست شد و نورمحمد بهادر با اسب زیبای بندر و بنیامین جرجانی با اسب سریما به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن با هم رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب آذولد زودتر از خط پایان گذشت و قربان محمد اودک با اسب اوکیانا و پیمان قلرعطا با اسب تاوانور به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

 

آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، آق اویلی بشگرد با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، محمد خوجملی موفق به کسب یک مقام نخست و دو مقام دوم شد، آرمین آق آتابای و نورمحمد بهادر هر کدام یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کردند و یعقوب انفاس و امیر مختومی هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن جمعه ۲۸ تیر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های  گنبد کاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7713



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96