اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گشت‌های رضویون در محله‌های گرگان افزایش می‌یابد
فرمانده سپاه گرگان از افزایش تعداد گشت‌های رضویون در سطح شهر خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش احساس امنیت برای شهروندان است.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، سرهنگ وحید فخرالدین ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:برای افزایش خدمات اجتماعی  بسیج  به شهروندان گشت‌های رضویون در شهر گرگان راه‌اندازی شد که تعداد این گشت‌ها افزایش می‌یابد.

وی افزود:تفاهمنامه‌ای با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان به امضا رسیده است تا گشت‌های رضویون در تمامی محله‌های شهر گرگان راه‌اندازی شود.

فرمانده  سپاه  گرگان با بیان اینکه بسیج، چشمِ بیدار جامعه است، خاطرنشان کرد:نیروهای بسیج در هر زمانی و برای هر کاری آماده همکاری هستند.تلاش می‌کنیم با کمک نیروهای بسیجی در قالب گشت‌های رضویون و مشارکت مردم، احساس  امنیت  را در شهر افزایش دهیم.

وی در ادامه به وضعیت حسینیه ثارالله شهرستان گرگان هم اشاره کرد و گفت:در این شهر برای برپایی تجمع‌های بزرگ و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، فضای مناسبی در اختیار نداشتیم که تکمیل این حسینیه می‌تواند این خلا را برطرف کند.

سرهنگ فخرالدین افزود:با تأکید فرمانده سپاه نینوای استان این حسینیه متعلق به همه مردم و امت حزب‌الله شهرستان گرگان خواهد بود.این حسینیه تا پایان امسال تکمیل و افتتاح خواهدشد.

وی درباره برپایی موکب احباب‌الرضا در ایام اربعین بیان داشت:اقدامات اولیه برای راه‌اندازی این موکب درمانی در ایام اربعین در شهر کربلا انجام شده است و امسال نیز به همت هیئت رزمندگان این موکب برپا می‌شود.سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از زائران اربعین از خدمات این موکب برخوردار شده بودند.


http://www.caspiankhabar.com/7727



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96