اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بانوان گلستانی قهرمان رقابت های کشوری کاراته شدند
رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: تیم گلستان با کسب ۳۴ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۱۸ برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی هجدهمین دوره رقابت های کاراته کشور سبک "گوجوکای کن بوکان" در بخش بانوان شد.

حجت الله یوسفی روز جمعه در گفت و گو با کاسپین خبر افزود:در این دوره از رقابت ها ۷۰۰  کاراته  کا(۳۶۰ زن و ۳۴۰ مرد)سبک گوجوکای کن بوکان در رده های سنی مختلف و تمام اوزان از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، کرمان، گیلان، سمنان، اردبیل، همدان و خوزستان شرکت دارند.

وی ادامه داد:رقابت های بانوان ای، دوره از مسابقات شب گذشته به پایان رسید و گلستان با کسب بیشترین مدال طلا قهرمان و تیم های مازندران با ۲۰ طلا، ۱۴ نقره و ۱۷ برنز در جایگاه دوم و تیم اردبیل با ۱۴ طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

به گفته وی، امروز(جمعه)این رقابت ها در بخش مردان آغاز شده و نفرات برتر بخش مردان و زنان بعد از برگزاری اردو به عنوان اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جهانی در شهریور ماه به مالزی اعزام می شوند.

رییس اداره  ورزش و جوانان   گنبد کاووس بیان کرد:۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و مربی در برگزاری این رقابت ها همکاری دارند.

به گزارش کاسپین خبر، هجدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی کشور سبک"گوجوکای کن بوکان"انتخابی تیم ملی زنان و مردان، از روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد.

این رقابت ها روز گذشته در بخش بانوان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار شد و از صبح امروز رقابت های مردان در همین محل در حال برگزاری است.

سبک گوجوکای کن بوکان، شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شده به عنوان رئیس سبک گوجوگای جی کی اف/کن بوکان در کشور انتخاب شد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7785



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96