اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلستان قهرمان رقابت‌های کاراته کشور در بخش مردان شد
مسئول برگزاری هجدهمین دوره رقابت های کاراته سبک "گوجوکای کن بوکان" در گنبدکاووس گفت: تیم گلستان با کسب 15 مدال طلا، هشت نقره و 6 برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها در بخش مردان شد.

احمد صفرخان موذنی روز شنبه در گفت و گو با کاسپین خبر افزود:در رقابت های بخش مردان این مسابقات که دیروز(جمعه)آغاز و تا ساعت ۲۴ دیشب ادامه داشت، تیم های کرمان با هشت طلا، چهار نقره و هفت برنز و مازندران با سه طلا، سه نقره و پنج برنز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد:۳۴۰ ورزشکار مرد از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، کرمان، گیلان، سمنان، اردبیل، همدان و خوزستان در این رقابت ها شرکت کردند.

مسئول برگزاری هجدهمین دوره رقابت های  کاراته  سبک"گوجوکای کن بوکان"در  گنبد کاووس یادآور شد:رقابت های بانوان این دوره از مسابقات نیز پنجشنبه شب به پایان رسید و گلستان با کسب ۳۴ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۱۸ برنز، مازندران با ۲۰ طلا، ۱۴ نقره و ۱۷ برنز و اردبیل با ۱۴ طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود:برترین های بخش مردان و زنان این رقابت ها بعد از برگزاری اردو به عنوان اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جهانی در شهریور ماه به مالزی اعزام می شوند.

به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی کشور سبک"گوجوکای کن بوکان"انتخابی تیم ملی زنان و مردان، روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان برگزار شد.

رییس اداره  ورزش و جوانان  گنبدکاووس گفت:در این دوره از رقابت ها ۷۰۰ کاراته کا(۳۶۰ زن و ۳۴۰ مرد)سبک گوجوکای کن بوکان در رده های سنی مختلف و تمام اوزان از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، کرمان، گیلان، سمنان، اردبیل، همدان و خوزستان شرکت کردند.

حجت الله یوسفی بیان کرد:۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و مربی در برگزاری این رقابت ها در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس همکاری داشتند.

سبک گوجوکای کن بوکان، شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شده به عنوان رئیس سبک گوجوگای جی کی اف/کن بوکان در کشور انتخاب شد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7806



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96