اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عملیات اجرایی احداث شبکه فیبر نوری بخش کوهسارات مینودشت آغاز شد
عملیات اجرایی احداث شبکه فیبر نوری بخش کوهسارات شهرستان مینودشت درشرق گلستان با حضور برخی مدیران کل استان و نیز فرماندار و مسئولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش کاسپین خبر، در این مراسم که روز شنبه در مسجد امام حسن مجتبی(ع)شهر دوزین برگزار شد، بخشدار بخش کوهسارات  مینودشت  در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این بخش، گفت:احداث شبکه  فیبر نوری  از نیازهای اساسی این بخش کوهستانی است که تمامی  ارتباطات   مخابرات ی را تسهیل می کند.

محمدرضا میرنیا افزود:شبکه های مخابراتی و رادیویی بخش کوهسارات مینودشت در حادثه سیل روزهای نخستین امسال و رانش زمین دچار خسارات زیادی شد که با پیگیری های انجام شده از سوی مسوولان شهرستان و استان و نیز نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و حضور معاون وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات در منطقه، در نهایت با دستور وزیر ارتباطات، دستور احداث شبکه فیبر نوری برای این بخش صادر شد.

به گزارش کاسپین خبر، فرماندار مینودشت نیز دراین مراسم که برخی مدیران کل گلستان مانند مخابرات، فناوری اطلاعات، پست، پست بانک و زیرساخت های این استان و نیز امام جمعه و برخی مسوولان این شهرستان حضور داشتند، گفت:احداث شبکه فیبر نوری در بخش کوهسارات مینودشت با هزینه ۳۲ میلیارد ریال و به طول تقریبی ۲۸ کیلومتر توسط شرکت مخابرات گلستان اجرا می شود.

سیدرضا طباطبایی بابیان اینکه هم اکنون ارتباطات شهر دوزین و روستاهای اطراف آن از طریق سیستم های انتقال رادیویی انجام می شود، افزود:با اجرای این شبکه و بهره برداری از آن، تمامی خدمات ارتباطی دراین بخش کوهستانی، با سرعت و کیفیت بسیار خوب روی بستر فیبر نوری ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت صبر و تحمل مردم بخش کوهسارات تا زمان بهره برداری شبکه فیبر نوری، اضافه کرد:با پیگیری های انجام شده بزودی نقاط آسیب دیده جاده روستاهای"صفی آباد و قلی تپه"توسط اداره کل  راهداری  و حمل و نقل جاده ای مرمت می شود ضمن اینکه اقدامات لازم برای رفع مشکل آب شرب روستاهای تاشنه، پلنگر و اولنگ و نیز شهر دوزین درحال انجام است.

به گزارش کاسپین خبر، همچنین عصر امروز شنبه نیز باحضور فرماندار و مسئولان  کمیته امداد  و  بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی مینودشت، عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی مددجویان و دیگر واحدهای مسکونی آسیب دیده در جریان سیل و رانش زمین روزهای آغازین امسال به صورت متمرکز آغاز شد.

مینودشت افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۲۰ هزار نفر آنان در بخش کوهستانی کوهسارات این شهرستان که یک شهر و ۱۸ روستا دارد، زندگی می کنند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7807



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96