اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف بیش از 72 کیلوگرم مواد مخدر در علی‌آبادکتول/ 404 نفر دستگیر شدند
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان علی آبادکتول از کشف بیش از 72 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چهارماه ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، سیدصادق شیرنگی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:بیش از 72 کیلوگرم انواع موادمخدر طی چهار ماه ابتدای امسال در علی‌آبادکتول کشف شد که در این راستا 404 نفر دستگیر شدند و از این تعداد 54 نفر آنها خرده‌فروش بودند.

وی از اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی خطرآفرین یاد کرد و افزود:پایین آمدن سن مصرف و افزایش نرخ شیوع  مواد مخدر  به عنوان زنگ خطر جدی است که همه باید آن را جدی بگیریم و برای آن راه حل مناسبی اتخاذ کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان علی‌آبادکتول با بیان اینکه شیوع مواد مخدر از حالت آسیب اجتماعی به معضل امنیتی تبدیل شده است، تصریح کرد:در حوزه پیشگیری و فرهنگی باید توجه بیشتری نسبت به این مسئله شود.

شیرنگی بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و قوت در این زمینه تاکید کرد و گفت:باید تلاش شود نرخ شیوع اعتیاد در جامعه کاهش پیدا کند، خانواده‌ها در این راستا نقش مهمی دارند و در صف اول مقابله با این پدیده شوم هستند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7829



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96