اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



حذف قبض کاغذی برق در گلستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از حذف قبوض کاغذی در استان خبر داد و گفت: به زودی طرح ملی حذف قبوض کاغذی در استان گلستان اجرایی می‌شود.

علی‌اکبر نصیری امروز در گفت و گو با کاسپین خبر در گرگان اظهار کرد:به زودی  طرح ملی «حذف  قبوض کاغذی »در استان گلستان اجرایی می‌شود.

وی در خصوص طرح ملی حذف قبوض کاغذی در استان گلستان تصریح کرد:در زمینه اجرایی شدن طرح ملی حذف قبوض کاغذی در استان گلستان اطلاع‌رسانی‌های بسیاری صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی  برق  استان گلستان با تاکید بر اینکه شهروندان گلستانی با ماموران  اداره برق  استان گلستان همکاری لازم را داشته باشند، ابراز کرد:شهروندان گلستانی، شماره تلفن همراه خود را به ماموران اداره برق اطلاع دهند تا قبوض آنها به صورت پیامک برایشان ارسال شود.

نصیری با اشاره به اینکه طی سه هفته آتی ماموران اداره برق با رویکرد جدیدی به منازل شهروندان گلستانی خواهند آمد، خاطرنشان کرد:مردم همکاری لازم را با ماموران برق داشته باشند و شماره موبایل خودشان را برای دریافت هزینه برق اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه تمامی دهیاران، بخشداران و فرمانداران در سطح استان گلستان در این زمینه توجیه هستند، اظهار کرد:متاسفانه استان گلستان نسبت به سایر استان‌های دیگر در این زمینه عقب است شاید در زمینه جمع‌آوری شماره تلفن‌های شهروندان گلستانی نزدیک به 60 درصد را ثبت کرده باشیم ولی سایر استان‌ها نزدیک به 80 درصد از شماره‌های تلفن شهروندان را ثبت کردند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7840



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96