اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خدمات‌رسانی ۳۰۰۰۰ جهادگر بسیجی به سیل‌زدگان گلستانی/سپاه ۳۵ مدرسه را تعمیر می‌کند
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان گفت: حدود ۳۰ هزار نیروی جهادی در قالب دو هزار گروه به مردم سیل‌زده استان خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، سرهنگ علی ملک‌حسینی ظهر امروز در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک انصار اظهارداشت:براساس این تفاهم‌نامه قرار است  بسیج سازندگی  استان و بانک انصار 35 مدرسه را در مناطق  سیل ‌زده استان تعمیر کنند.

وی افزود:تلاش ما این است این مدارس تا پایان شهریور ماه امسال مرمت و تحویل  آموزش و پرورش  شود.

مسئول بسیج سازندگی  سپاه  نینوای استان یادآور شد:بسیج سازندگی از زمان وقوع سیلاب در امر امدادرسانی به مردم خدمات‌رسانی کرده و پس از آن نیز کمک حال مردم برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده جهادگران بسیجی در مناطق سیل‌زده استان گفت:30 هزار نیروی جهادی بسیجی در قالب دو هزار گروه جهادی به کمک سیل‌زدگان آمدند و در این مدت بیش از 12 میلیارد تومان پشتیبانی و ارائه خدمت داشتیم.

ملک‌حسینی ادامه داد:با کمک مردم و گروه‌های جهادی در دو موضوع ساخت و مرمت ورود کردیم که تاکنون 216 واحد مسکونی تعمیر شد، 248 واحد مسکونی در حال تعمیر و 185 واحد نیز در حال احداث است.

وی بیان داشت:449 واحد تعمیری و بیش از 500 واحد احداثی شناسایی و در حال انجام کارهای اداری برای ساخت و تعمیر هستیم.همچنین 500 واحدمسکونی نیازمند تعمیر در مرحله دوم که هدیه فرمانده کل سپاه است نیز در دستور کار قرار گرفته است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7848



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96