اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



راه‌اندازی مراکز درمانی در کلاله، بندرگز، آق‌قلا و گمیشان
مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گلستان از راه‌اندازی مراکز درمانی در شهرهای بندرگز، کلاله، آق‌قلا و گمیشان خبر داد و گفت: به زودی مراکز درمانی در این شهرها راه‌اندازی خواهد شد.

احمد نصرتی امروز در گفت و گو با کاسپین خبر در گرگان اظهار کرد:به زودی از شهر  کلاله  تا شهر  بندرگز ، آق‌قلا و گمیشان مراکز  درمانی  راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین‌اجتماعی از دو روش خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می‌دهد، تصریح کرد:سازمان تامین‌اجتماعی از دو روش خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می‌دهد تولید خدمت در مراکز ملکی در کشور 80  بیمارستان ، 340 کلینیک و پاراکلینیک داریم و در استان گلستان نیز دو بیمارستان ملکی داریم و در حال حاضر 6 مرکز درمانی سرپایی در استان وجود دارد.

*گلستان دارای 25 بیمارستان و 1400 مرکز سرپایی کلینیک و پاراکلینیکی است

مدیر درمان  تامین اجتماعی  استان گلستان ابراز کرد:روش دوم ارائه خدمات به بیماران به صورت خرید خدمت است و در کشور با یک‌هزار بیمارستان و بیش از 52 هزار مرکز کلینیک و پاراکلینیک است و در استان گلستان با 25 بیمارستان و یک‌هزار و 400 مرکز سرپایی کلینیک و پاراکلینیکی قرار دارد.

نصرتی خاطرنشان کرد:تقریبا در سال گذشته چند بیمارستان بخش خصوصی، مطالباتی از ما داشتند و البته ما به آنها حق می‌دهیم اما ما هم از آنها مطالباتی داریم زیرا اکثر کارکنان آنها بیمه تامین‌اجتماعی هستند و آنها نیز به سازمان ما بدهکار هستند.

وی اظهار کرد:سازمان تامین اجتماعی یک سازمان ورشکسته نیست بلکه یک سازمان توانمند و قوی است و خواهشمندیم که اگر مطالباتی از ما دارید با گفتمان آن را حل و فصل کنیم.

*قطع ارتباط 4 بیمارستان خصوصی از تامین اجتماعی گلستان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت:جامعه پزشکی وظیفه دارد به ملت ایران به ویژه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات پزشکی را ارائه دهد این سازمان از دولت و از خود استان و کارفرمایان مطالبات دارد و در این زمینه با فرمانداری و استانداری تعامل ایجاد کردیم و تلاش کردیم که این مطالبات به صورت مسالمت‌آمیز حل شود ولی دوستان ما قبول نکردند و چهار بیمارستان خصوصی قطع ارتباط کردند.

نصرتی خاطرنشان کرد:با پیگیری‌هایی که از تهران انجام دادیم ارتباط ما با این چهار بیمارستان خصوصی از تاریخ یکم مردادماه با تمام بیمارستان‌های استان گلستان قرارداد داریم و هیچ مرکزی در استان وجود ندارد که ما با آنها قرارداد نداشته باشیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7851



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96